Archief - Console + accessoires + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kid i

Legacy Member
Wegens tijdsgebrek staat mijn Xbox 360 al een jaar op non-actief. De kans is klein dat ik er ooit nog op ga spelen, dus alles mag de deur uit. Ik verkoop al mijn consoles, dus ben niet geïnteresseerd in een ruil. Alles kan getest en afgehaald worden in Merksem bij Antwerpen. Opsturen kan ook, maar dan zijn de verzendingskosten voor de koper. Ik volg de 2de handsmarkt al een tijd niet meer, dus ik weet niet hoe realistisch mijn prijzen zijn. Bieden is dus toegestaan en elk realistisch bod wordt overwogen. Korting mogelijk als verschillende items tegelijk worden gekocht. Foto's kan je hier bekijken

- Xbox 360: eerste versie met 20GB HD, 2 draadloze controllers, hoofdtelefoon met microfoon, officiële microsoft scart-kabel (afzonderlijk gekocht), doos aanwezig, ongeveer 15 arcade games op HD, heeft nog geen RROD gehad: 80 euro VERKOCHT
- Colin McRae Dirt: 14 euro 12 euro
- Rainbow Six Vegas: 14 euro 12 euro
- LOTR: the battle for middle earth: 8 euro 7 euro
- Halo 3: 14 euro 12 euro
- Marvel Ultimate Alliance: 8 euro 7 euro
- Gears of War: 12 euro 10 euro
- Bioshock: 14 euro 12 euro
- Assassin's Creed 1 Special Edition Box (nooit geopend, zonder spel!): 5 euro

Ik sluit op 1 april af. Alles wat dan niet weg is, wordt op E-bay gezet of bij Game Mania verkocht.

hydrotherion

Legacy Member
Ik heb interesse in:

Xbox 360: eerste versie met 20GB HD, 2 draadloze controllers, hoofdtelefoon met microfoon, officiële microsoft scart-kabel (afzonderlijk gekocht), doos aanwezig, ongeveer 15 arcade games op HD

wil wel een voorlopige bod uitbrengen van 80€ afgehaald. Is 80 je meeneemprijs? Is er een kans dat je wat eerder afsluit dan april?

kid i

Legacy Member
Prijzen zijn meeneemprijzen, dus voor 80 euro mag je hem komen halen. PM me om verder af te spreken.

kevindb

Legacy Member
Mocht de deal met hydrotherion niet doorgaan , mag je mij een PM sturen. Dan neem ik de console.

kid i

Legacy Member
@kevindb: de console is gereserveerd voor hydrotherion. moest de deal niet doorgaan, dan laat ik nog iets weten.

kid i

Legacy Member
Console verkocht aan hydrotherion. Games nog beschikbaar. Bieden mag!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan