Archief - Console 60Gb + steering wheel + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matselot

Legacy Member
Wegens het feit dat ik bijna niet meer game heb ik besloten om alles weg te doen. Mijn pakket omvat het volgende :

-Xbox 360 60Gb wit = 50 euro
-2 wireless controllers wit (1 met charge battery,maar die batterij is kapoten ik speel altijd met die kabel :) ) = 10euro
-1 microsoft steering wheel (hier ik zelf een stand voor gemaakt omdat er anders niet deftig mee te racen valt ) = 50 euro
-forza motorsports 3 = 10 euro
-forza motorsports 4 limited collectors edition ( steel box) = 40 euro
-bf bad company = 5 euro
-bf bad company2 = 5 euro
-bf3 = 30 euro
-top spin 4 = 10 euro

pakketprijs = 200 euro

ook te koop op kapaza en 2dehands met foto's :
Xbox 360+microsoft steering wheel op stand+games, Games en consoles, Antwerpen | Kapaza
Xbox360+steering wheel op stand + games - Te koop | 2dehands.be

alles in uitstekende staat. Nooit geen problemen gehad met console.
Ik heb geen idee wat de console nog waard is. Liefst verkoop ik alles in een keer.
Afhalen kan te 2950

Matselot

Legacy Member
ik zou het eventueel wel kunnen brengen. Beveren is nog niet al te ver. Alleen vindt ik 145 euro voor heel het pakket nog iets te weinig. Ik had eerder aan 200euro gedacht . Dat is dan incl levering :)

flyinglobster

Legacy Member
mijn bod is 155 incl levering ,je ziet maar wat je er mee doet .

Matselot

Legacy Member
lol,dan zal het er niet van komen. Ik zet er hierboven ineens prijzen bij om mijn prijs van 200euro te staven.

flyinglobster

Legacy Member
de console+ 2 controllers+bf3 en forza motorsports 4 ,voor 100 euro.

Matselot

Legacy Member
nope, ik verkoop enkel in pakket. Anders kan ik het beter bijhouden. Sommige games wil ik nog achterhouden,maar hardware gaat samen buiten :)

flyinglobster

Legacy Member
ale dan, dan koop ik de steering wheel er ook bij 145exc .heeft deze nog garantie eigenlijk ?

Matselot

Legacy Member
lol,je begrijpt het niet goed denk ik. 145 was je eerste bod,dat ik niet aanvaarde. En nu zeg je juist hetzelfde....

En er zit geen garantie meer op. Er is wel niets mis mee. Dit stuur kan bij eventueele afhaling altijd eerst getest worden.

flyinglobster

Legacy Member
spijtig geen garantie,en ik neem niet eens alle spellekes.en waarom schrijf je een prijs als je niet weet hoeveel hij nog waard is ?

Matselot

Legacy Member
"geen garantie" : dit stuurtje is al meer dan een jaar uitverkocht. Het zou me verbazen moest je dit nog ergens tegen komen met garantie.

edit in eerste post : staat nu ook te koop op kapaza en 2dehands met foto's

maximmichel

Legacy Member
Laat maar weten moest je ooit apart verkopen. Heb wel interesse in dat stuur

Matselot

Legacy Member
als ik de rest nog verkocht krijg wil ik je het stuur wel verkopen.

wolvenclaw

Legacy Member
Heb wel interesse hier.

Is dat stuurtje ook te gebruiken vanuit een zetel? Dat zal wat laag zijn zeker? Of is die stoel op de foto inclusief de prijs? :)

Wat zou je vraagprijs dan zijn voor console, wheel en enkel forza 4? (heb de rest van de games al)

Matselot

Legacy Member
@ wolvenclaw : vanavond komt er iemand langs die geinteresseerd is (via kapaza) . Als het niet verkocht wordt ,zal ik er eens over nadenken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan