Matselot
Legacy Member
Wegens het feit dat ik bijna niet meer game heb ik besloten om alles weg te doen. Mijn pakket omvat het volgende :
-Xbox 360 60Gb wit = 50 euro
-2 wireless controllers wit (1 met charge battery,maar die batterij is kapoten ik speel altijd met die kabel
) = 10euro
-1 microsoft steering wheel (hier ik zelf een stand voor gemaakt omdat er anders niet deftig mee te racen valt ) = 50 euro
-forza motorsports 3 = 10 euro
-forza motorsports 4 limited collectors edition ( steel box) = 40 euro
-bf bad company = 5 euro
-bf bad company2 = 5 euro
-bf3 = 30 euro
-top spin 4 = 10 euro
pakketprijs = 200 euro
ook te koop op kapaza en 2dehands met foto's :
Xbox 360+microsoft steering wheel op stand+games, Games en consoles, Antwerpen | Kapaza
Xbox360+steering wheel op stand + games - Te koop | 2dehands.be
alles in uitstekende staat. Nooit geen problemen gehad met console.
Ik heb geen idee wat de console nog waard is. Liefst verkoop ik alles in een keer.
Afhalen kan te 2950
-Xbox 360 60Gb wit = 50 euro
-2 wireless controllers wit (1 met charge battery,maar die batterij is kapoten ik speel altijd met die kabel
) = 10euro-1 microsoft steering wheel (hier ik zelf een stand voor gemaakt omdat er anders niet deftig mee te racen valt ) = 50 euro
-forza motorsports 3 = 10 euro
-forza motorsports 4 limited collectors edition ( steel box) = 40 euro
-bf bad company = 5 euro
-bf bad company2 = 5 euro
-bf3 = 30 euro
-top spin 4 = 10 euro
pakketprijs = 200 euro
ook te koop op kapaza en 2dehands met foto's :
Xbox 360+microsoft steering wheel op stand+games, Games en consoles, Antwerpen | Kapaza
Xbox360+steering wheel op stand + games - Te koop | 2dehands.be
alles in uitstekende staat. Nooit geen problemen gehad met console.
Ik heb geen idee wat de console nog waard is. Liefst verkoop ik alles in een keer.
Afhalen kan te 2950