Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Codax zei:Skyrim ligt toch nog niet in de winkelrekken?
moeder_theresa zei:Rage (Anarchy Edition met ongebruikte codes)?
Is de code al gebruikt? (of werkt hij niet met een code om online te spelen?)
Grtz
Gattuso8 zei:LA Noire + Portal 2 + 10 euro?
Sportinggboy zei:jawel, gisteren mijn exemplaar gaan halen in Game Mania
royalFlush zei:Dude what? En ik maar zitten wachten tot donderdag for fuck sake...

fieziek zei:Interessante aanbieding, heb beide games nog niet gespeeld.
Ik zou toch echt wel graag Skyrim hebben maar ik hou het in men achterhoofd.

Gattuso8 zei:Graag wel een antwoord voor maandag, ik denk dat dat tijd genoeg is![]()

