sorry tits maar deus ex zou normaal al verkocht zijn voor 20 eur, en heb daarjuist mailke gestuurd naar die persoon, of hij bulletstorm ook wil kopen, dus zal nog wachten achter zijn reactie en laat je dan iets weten, en anders jacksparrow als hij hem niet moe hebben dan heb jij het hoogste bod op bulletstorm 10 eur incl en sluit in zondagavond 21.00 de veiling af