Furyan187
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop mijn Battlefield Bad Company 2. Deze is vandaag nieuw aangekocht en heeft dus maar 1 keer in mijn X360 gezeten.
De reden dat ik hem weg doe, is dat het niet echt mijn ding is. De VIP-code is nog steeds ongebruikt!
Bieden vanaf 40 euro incl. Enkel bieden in deze thread!
Ik kan versturen met zowel De Post als Kiala.
Ruilvoorstellen zijn welkom!
MVG
ik verkoop mijn Battlefield Bad Company 2. Deze is vandaag nieuw aangekocht en heeft dus maar 1 keer in mijn X360 gezeten.
De reden dat ik hem weg doe, is dat het niet echt mijn ding is. De VIP-code is nog steeds ongebruikt!
Bieden vanaf 40 euro incl. Enkel bieden in deze thread!
Ik kan versturen met zowel De Post als Kiala.
Ruilvoorstellen zijn welkom!
MVG


