s_kaiba
Legacy Member
Het is dus deze game:
http://img.2dehands.be/f/normal/116855912-xbox360-alone-in-the-dark-ed-collector-neuf.jpg
MAg weg aangezien ik er geen interesse meer in heb.
Is zoweltekoop of te ruil.
Ruilen alleen tegen palystation en nintendo zaken.
Ook op andere plaatsente koop aangeboden.
http://img.2dehands.be/f/normal/116855912-xbox360-alone-in-the-dark-ed-collector-neuf.jpg
MAg weg aangezien ik er geen interesse meer in heb.
Is zoweltekoop of te ruil.
Ruilen alleen tegen palystation en nintendo zaken.
Ook op andere plaatsente koop aangeboden.

