Archief - enkele topgames te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shawnthaboss

Legacy Member
hallo

hierbij verkoop ik nog mijn overschot van ps3 games
het zijn de volgende games:
collectors edition:
batman arkham city collectors edition codes gebruikt de rest inclusief en in perfecte staat
fear 3 collectors edition codes gebruikt de rest inclusief en perfecte staat
duke nukem dorever balls of steel collectors edition alles inclusief perfecte staat

dan voor de gewone games:

call of duty black ops in perfecte staat alles inclusief
call of duty modern warfare 3 in perfecte staat alles inclusief +4uur dubbel xp
ssx in perfecte staat alles inclusief+online code nog NIET gebruikt
fifa 11 in perfecte staat alles inclusief behalve online code
wwe12 heeft een barst in het midden van de disc maar mijn ps3 leest het nog dus ik vermoed dat er niets aan de hand is en voor de rest alles inclusief behalve online code
fear 2 alles inclusief perfecte staat
skate 3 in perfecte staat alles inclusief behalve online code
transformers dark of the moon in perfecte staat alles inclusief

intresse ?? laat iets achter !!!

grtz

EOX007

Legacy Member
MW3: online code ongebruikt ?
Of wat bedoel je precies met alles inclusief ?
Vraagprijs ?
Interesse in ruil ?

shawnthaboss

Legacy Member
ik bedoel boekje meestal xD heeft geen online code
en ik weet niet wil een xbox kopen wat heb je allemaal te ruil ??
en doe een bodje aub ^^

EOX007

Legacy Member
Uncharted 3 BE versie in perfecte staat ?
BE versie van MW3 ?

dreps

Legacy Member
hoeveel voor:
- batman arkham city collectors edition codes gebruikt de rest inclusief en in perfecte staat
- duke nukem dorever balls of steel collectors edition alles inclusief perfecte staat

shawnthaboss

Legacy Member
@eox007 nee wat te weinig sorry liever verkopen dan
doe een bod als je geintreseerd bent
@dreps dreps doe een bod ^^

grtz

shawnthaboss

Legacy Member
nee verzending kost al 6.90 ofzo en ik heb in mijn andere thread al een bod van 40 inclusief op batman alleen

EOX007

Legacy Member
shawnthaboss zei:
@eox007 nee wat te weinig sorry liever verkopen dan
doe een bod als je geintreseerd bent
grtz

Uncharted 3
Release date(s):
November 2, 2011
Uncharted 3: Drake's Deception - Wikipedia, the free encyclopedia

Modern Warfare 3
Release date(s):
November 8, 2011
Call of Duty: Modern Warfare 3 - Wikipedia, the free encyclopedia

Wat bedoel je met "te weinig" ?
Kan verstaan dat sommige games mss meer waard zijn dan andere, maar hier gaat het toch gewoon over 2 topgames ?
Zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt ofzo.
Of zeg hoeveel opleg je wil ...

shawnthaboss

Legacy Member
EOX007 zei:
Uncharted 3
Release date(s):
November 2, 2011
Uncharted 3: Drake's Deception - Wikipedia, the free encyclopedia

Modern Warfare 3
Release date(s):
November 8, 2011
Call of Duty: Modern Warfare 3 - Wikipedia, the free encyclopedia

Wat bedoel je met "te weinig" ?
Kan verstaan dat sommige games mss meer waard zijn dan andere, maar hier gaat het toch gewoon over 2 topgames ?
Zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt ofzo.
Of zeg hoeveel opleg je wil ...

het is dat op dit forum modern warfare 3 meer gekocht word dan uncharted uncharted gaat hier tegen de 20 weg ongeveer en mw3 rond de 30-35
dus bedoel ik met te weinig dat de prijzen wat te ver uit elkaar liggen

s_kaiba

Legacy Member
Die alone in the dark ruilen tegen:

SSX of MW3 met 5€ (die ik opleg dan)

shawnthaboss

Legacy Member
sorry heb er al een bod van 40 inc op andere thread ik verkoop het voor 40 excl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan