Archief - Alan Wake Limited edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grifter

Legacy Member
Uitgespeeld en superfantastische game!!!!

20100212121341_small.jpg


Meeneem is 65
Bieden toegelaten maar verkoop is onder voorbehoudt aan mij.

Thorazer

Legacy Member
Meeneem Prijs is een beetje te hoog vrees ik Nieuw kost hij slechts 59€ :)

Min prijs en zijn de code's ongebruikt ?

Mvg

grifter

Legacy Member
lol, en waar kan je deze editie kopen aan deze prijs? En dit is niet met codes. staat gewoon op de bonus disk, 2 theme's, pics en avatar stuff. Er zit ook een heel cool boek bij dat werkelijk een meerwaarde geeft aan het geheel (loopt door en naast de rode draad van de game!) een soundtrack cd een making of, commentaar tijdens het spelen en nog veel meer...

Thorazer

Legacy Member
Kost 59€ in de Saturn Wilrijk en ze hebben er nog veel binnen ;)

el slettos

Legacy Member
in de saturn in kortrijk zelfs 55 €, maar die prijs is wel echt goedkoop

spetsnaz

Legacy Member
35€ incl en enkel als de voucher voor gratis dlc er nog bijzit.

grifter

Legacy Member
OMG, dat staat op DE BONUS DISK!!!!

EN NEEN? ik heb 70 neergelegd enkele dagen terug... In de Dream kost deze 70, game mania 70 free record 75...

En de mijne heeft een meeneem van...

Maar 35, no way!!!

Of ga allen naar de Saturn, daar is het blijkbaar maar 55... Mij niet gelaten!

spetsnaz

Legacy Member
Man, ik heb het over de DLC die gij gratis zal kunnen downloaden ergens in Juli, een nieuw chapter wrsch, en dat is WEL met een code op een blaadje die je er bij krijgt. Als die er bij u niet tussen zit, zijt gij dan in 't zak gezet.

Maar bon, succes met de verkoop.

DarkKhen

Legacy Member
Echte die-hards gaan voor de Alan Wake collector edition. Deze super deluxe editie komt met een stapel extra's welke je niet wilt missen en verschijnt in een uiterst fraaie verpakking.

* Game disc met speciale opdruk
* Exclusieve in-game met audio commentaar en hints van Remedey
* The Alan Wake Files, een 144 pagina's tellend boek met een kort verhaal uit handen van Alan Wake. Hierin tref je een samenvatting van de FBI documentatie rond de gebeurtenissen in Bright Falls
* Bonus Disc met oa avatar, bonus thema, token voor eerste downloadable content via Live, etc.

Bron: Xbox 360: Alan Wake (limited collector's edition) - Gameshop DimensionPlus.nl

Nu ik dacht ook wel dat de DLC op een appart blaadje stond hoor. Grifter, gelieve eens uit te leggen wat deze DLC op de disc bevat, is het diezelfde waarover iedereen het heeft?

DarkKhen

Legacy Member
Dus hoe gaat dat in zijn werk dan? Die addons heb je nu dan al? Of zorgt de disc gewoon voor een extra menu op de marketplace?

Sorry voor de offtopic gezeik. Zie het als free-ups. ;)

Cleanex

Legacy Member
succes met de verkoop... Maar kdenk niet dat zolang de limited edition voor minder dan uw meeneemprijs te koop is nieuw in de winkel, dat je hem verkocht zal krijgen voor die overdreven 65

succes

Ingis

Legacy Member
de code zit toch bij het spel zelf op een papiertje. zat achter de handleiding bij het spel. Mijn excuses.

grifter

Legacy Member
spetsnaz zei:
Man, ik heb het over de DLC die gij gratis zal kunnen downloaden ergens in Juli, een nieuw chapter wrsch, en dat is WEL met een code op een blaadje die je er bij krijgt. Als die er bij u niet tussen zit, zijt gij dan in 't zak gezet.

Maar bon, succes met de verkoop.

Ik dacht ook dat er geen blaadje bij zat, maar blijkbaar idd een kaartje bij de handleiding.

Maar via de disk krijg je ook extra's!!! En blaadje is nog onaangeraakt!

En bieden mag, maar meeneem blijft 65 game is amper aangeraakt en is nog maar enkele dagen uit... Tis dan toch 5 euro goedkoper dan nieuw he! En als je het anders goedkoper kan krijgen, staat vrij het daar te gaan kopen he!

grifter

Legacy Member
meeneem 55 en lager ga ik niet. Alles zit er nog bij, spel is eenmaal uitgespeeld en codes zijn niet gebruikt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan