Anto-P
Legacy Member
TheProject zei:Hij staat hier meestal aan 12eur , black ops![]()
kan zijn,mijn prijs is 25

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheProject zei:Hij staat hier meestal aan 12eur , black ops![]()

Ironbreaker1 zei:hoeveel is je vraagprijs voor fight night champion incl verzending?
Ironbreaker1 zei:online code is zeker al gebruikt?
Cleanex zei:wanneer er bewijzen kunnen voorgelegd worden dat de deal rond is ( al dan niet betaald), en de deal gaat dan plots niet door, kan de persoon die het negatief antwoord kreeg, een negatieve itrader geven. Nog een geluk dat Darksfever nog niet betaald had dus.
Anto-P zei:hij had gezegd stuur de game, na een week zal ik de geld opstuuren , is dat normal ??en nog moest hij al betaald hebben ik ging ik hem 100% opstuure ook al wou mijn broer dat game of niet,heb geen tijd om hier komen met fun biedingen,dat geburt normal nooit

mo soit ik zoek wel verder naar fifa street 4 (ter info:heb mijn adres gewist uit mail dit voor privacy online)Darksfever zei:ik hoef het al niet meer man , echt op die manier
check this
Gisteren, 19:28
Anto-P
Member
Geregistreerd: 5/06/12
Locatie: Sint-Niklaas
iTrader: -1 (0%)
Berichten: 25
Re: Fifa Street
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darksfever
ik snap dat normaal gewente is ik betaal & jij stuurt op maar jij hebt hier nog geen itrader verdient?!
stuur het game op naar van meenen davy goedstraat 27 9800 deinze en ik betaal binnen de week het verschuldigd bedrag 18.50e en geef dan een itrader vr beide. Waarom week tijd om tegen het verwerkt & op rek staat e
Check mijn itrader 81beoordelingen van verschillende mensen correcte betalingen&verzendingen u hebt nog nix! Ik snap daje op andere fora's mss al lid bent mo heir ben je nieuw!!!
ik hoop daje mijn kant snapt & op 81 trade nog nooit iemand in het zak heb gezet zegt toch ook al x e man
aan u de keus
mvgr
davy
ik snap u je hebt ook gelijk ben nieuw hier en onbekend ,kzal maandag vroeg is naar de post gaan, khoop dat alles goe loopt ik zal is nog is overlopen