Archief - 8 Top Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironbreaker1

Legacy Member
hoeveel is je vraagprijs voor fight night champion incl verzending?

Darksfever

Legacy Member
Re: Fifa Street
hey slecht nieuw , fifa street kan ik niet verkopen want mijn broer wilt hem, dus sry
mvg

opgepast !!! na afgeronde deal pm plots vandaag nieuwe pm ==> 9lifevers past trade aan & stuurt dit dan? ik hoop dat dit nog tot een trade komt of een negatieve itrader is verplicht(heb dit reeds geaddd & kan nog gewijzigd worden niet?)?! graag reactie moderator !!!

Anto-P

Legacy Member
en wat is u point om zo te doen? had gij mij betaald? nee, dus was nog niks gebuurt alleen praatjes meer niks

Cleanex

Legacy Member
wanneer er bewijzen kunnen voorgelegd worden dat de deal rond is ( al dan niet betaald), en de deal gaat dan plots niet door, kan de persoon die het negatief antwoord kreeg, een negatieve itrader geven. Nog een geluk dat Darksfever nog niet betaald had dus.

Anto-P

Legacy Member
Cleanex zei:
wanneer er bewijzen kunnen voorgelegd worden dat de deal rond is ( al dan niet betaald), en de deal gaat dan plots niet door, kan de persoon die het negatief antwoord kreeg, een negatieve itrader geven. Nog een geluk dat Darksfever nog niet betaald had dus.


hij had gezegd stuur de game, na een week zal ik de geld opstuuren , is dat normal ??en nog moest hij al betaald hebben ik ging ik hem 100% opstuure ook al wou mijn broer dat game of niet,heb geen tijd om hier komen met fun biedingen,dat geburt normal nooit

Cleanex

Legacy Member
Anto-P zei:
hij had gezegd stuur de game, na een week zal ik de geld opstuuren , is dat normal ??en nog moest hij al betaald hebben ik ging ik hem 100% opstuure ook al wou mijn broer dat game of niet,heb geen tijd om hier komen met fun biedingen,dat geburt normal nooit

heb jij enigszins een mail gestuurd dat je akkoord ging met zijn voorstel? Zoja, is negatieve itrader terecht.

Darksfever

Legacy Member
ik hoef het al niet meer man , echt op die manier

check this :)

Gisteren, 19:28
Anto-P

Member
Geregistreerd: 5/06/12
Locatie: Sint-Niklaas
iTrader: -1 (0%)
Berichten: 25
Re: Fifa Street
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darksfever
ik snap dat normaal gewente is ik betaal & jij stuurt op maar jij hebt hier nog geen itrader verdient?!

stuur het game op naar van meenen davy *adres* en ik betaal binnen de week het verschuldigd bedrag 18.50e en geef dan een itrader vr beide. Waarom week tijd om tegen het verwerkt & op rek staat e

Check mijn itrader 81beoordelingen van verschillende mensen correcte betalingen&verzendingen u hebt nog nix! Ik snap daje op andere fora's mss al lid bent mo heir ben je nieuw!!!

ik hoop daje mijn kant snapt & op 81 trade nog nooit iemand in het zak heb gezet zegt toch ook al x e man

aan u de keus

mvgr
davy
ik snap u je hebt ook gelijk ben nieuw hier en onbekend ,kzal maandag vroeg is naar de post gaan, khoop dat alles goe loopt ik zal is nog is overlopen

van meenen davy *adres*

juist?

Peace


Ik zeg dat ik betaal zodra ik het spel ontvang, iedereen weet dat het paar dagen duurt vooral eer het zichtbaar is op u zichtrekening vandaar binnen de week zichtbaar ?! nu zo fout op die manier?! geziet voor zeflste geld had ik al betaald zoals ik altijd doe en weg het geld :) mo soit ik zoek wel verder naar fifa street 4 (ter info:heb mijn adres gewist uit mail dit voor privacy online)

Anto-P

Legacy Member
Darksfever zei:
ik hoef het al niet meer man , echt op die manier

check this :)

Gisteren, 19:28
Anto-P

Member
Geregistreerd: 5/06/12
Locatie: Sint-Niklaas
iTrader: -1 (0%)
Berichten: 25
Re: Fifa Street
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darksfever
ik snap dat normaal gewente is ik betaal & jij stuurt op maar jij hebt hier nog geen itrader verdient?!

stuur het game op naar van meenen davy goedstraat 27 9800 deinze en ik betaal binnen de week het verschuldigd bedrag 18.50e en geef dan een itrader vr beide. Waarom week tijd om tegen het verwerkt & op rek staat e

Check mijn itrader 81beoordelingen van verschillende mensen correcte betalingen&verzendingen u hebt nog nix! Ik snap daje op andere fora's mss al lid bent mo heir ben je nieuw!!!

ik hoop daje mijn kant snapt & op 81 trade nog nooit iemand in het zak heb gezet zegt toch ook al x e man

aan u de keus

mvgr
davy
ik snap u je hebt ook gelijk ben nieuw hier en onbekend ,kzal maandag vroeg is naar de post gaan, khoop dat alles goe loopt ik zal is nog is overlopen

kan zijn dat mijn fout is , maar dat hoeft niet op deze manier zo groot maken je hebt gezegd je gaat mij neg geven, ok geef mij neg maar je moet niet hier komen en zo tunnel spelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan