Archief - 6x 2100 Microsoft Point €12,50 P/s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
drakengeest zei:
en hoe komt ralleke aan zijn code?..

Ik zie hem niet staan bij de eerste 6

threadstarter heeft gewoon zijn codes eerst verstuurd naar de mensen die hem het eerst ge-PM'd hebben na hier in deze thread gepost te hebben.

op die manier is het dus niet volgens de regels verlopen blijkbaar

drakengeest

Legacy Member
ZEEER netjes jongens.. , want ik heb na pm en als eerste post nog niets..

hatetn

Legacy Member
drakengeest zei:
ZEEER netjes jongens.. , want ik heb na pm en als eerste post nog niets..


9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mogen als je de thread up-to-date gehouden wordt én er een link aanwezig is naar dit medium. De zogenaamde "vriendenkring" is dus té vaag.

10.) Een object elders verkopen zonder de forumgangers hier een kans te geven om op te bieden, kan negatieve feedback verwachten!

laat u gaan:niceone:

ShiryuX

Legacy Member
drakengeest zei:
ZEEER netjes jongens.. , want ik heb na pm en als eerste post nog niets..

Kweet niet, uw eerste post is niet zo duidelijk :p. Hopelijk krijg je dan toch wat je wilt ;).

fiqm

Legacy Member
Ik begrijp eigenlijk niet goed wat er zo "onoverzichtelijk" aan was. Er waren zes codes, twee vroegen twee codes, nog twee vroegen 1 code, dus dat kwam netjes uit, en allen die te laat waren kregen niks... Ik heb er normaal gezien ook twee. Heb dan nog een pm gestuurd of ik ze nog kon verwachten, en hij zei dat hij eerst nog een paar andere aan het afhandelen was... Dus misschien krijgen we ze nog, maar ik houd alvast mijn adem niet in.

fiqm

Legacy Member
Achja kijk, ik trek mijn bod in. Er zijn genoeg gegadigden dus het zal wel geen probleem zijn om andere kopers te vinden, en dan moest het maar iets duidelijker en eerlijker verlopen zijn ;)

grts

juniorjoa

Legacy Member
zijn er nog kaartjes over ?
ik wil er wel 2 en waar kan jij ze zo goedkoop halen pm me dan kan ik me er een paar bestellen grtz

Matselot

Legacy Member
die kerel is niet te betrouwen! Ik wacht al een week op mijn code. Komt niet niets van. Weer een jammere zaak :( en geld de vuilbak in...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan