Archief - 6 Games (o.a. MW2, ACII, Halo 3...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tommi Tippi

Legacy Member
Meeneemprijzen voor de games:

- COD: Modern Warfare 2 25€ inc.Verkocht
- Assassin's Creed I 10€ inc. Verkocht
- Assassin's Creed II 14€ inc.Verkocht
- Halo 3 (bundle copy) 10 inc.Verkocht via 2dehands.be
- Halo 3 ODST 10€ inc. Verkocht
- Bioshock I 10€ inc.Verkocht


Gaat ook op Kapaza en 2dehans.be enzo...

Xbox 360 al verkocht aan SaoT|IkKe...

Tommi Tippi

Legacy Member
Bij deze meeneemprijzen:

- COD: Modern Warfare 2 25€ inc.Verkocht
- Assassin's Creed I 10€ inc.Verkocht
- Assassin's Creed II 14€ inc.Verkocht
- Halo 3 (bundle copy) 10 inc.Verkocht via 2dehands.be
- Halo 3 ODST 10€ inc.Verkocht
- Bioshock I 10€ inc. Verkocht

Prijzen zijn inclusief verzending

frankiezox

Legacy Member
pakket is 150 en apart komt het boven de 200 uit man je bent veel te duur

Tommi Tippi

Legacy Member
frankiezox zei:
pakket is 150 en apart komt het boven de 200 uit man je bent veel te duur

Ten eerste: Het pakket is goedkoper omdat ik pakketverkoop verkies
Ten tweede: er staat duidelijk "richtprijzen voor aparte verkoop"
Ten derde: als het u niet interesseert, verplicht niemand u het te kopen
Ten vierde: als je niets constructiefs kan bijdragen aan een thread, zeg dan helemaal niets. Ik weet dat het hier in de B&S een sport is om zoveel mogelijk mensen hun verkoop te dwarsbomen door te zeiken over de gevraagde prijs (ook al ben je zelf niet geïnteresseerd) en een halve euro onder de meeneemprijs te bieden om toch maar 'winst' te maken.

Graag on-topic blijven.

@ Ik ben dom: ik heb via 2dehands een bod van 150€ voor het pakket. Ik heb via 2dehands een bod van 150€. Als dat niet doorgaat noteer ik jouw bod.

Gamer

Legacy Member
Indien de vraagprijs niet de nieuwprijs overschrijdt, zie ik hier geen problemen in.

Verkoper kan nog altijd vragen wat hij wil.
Graag on topic aub.

Animal-

Legacy Member
Als u denkt meer winst uit te maken zonder de play & charge-kit in 'ikbendom' zijn pakket te verkopen, €10 incl geboden.
Anders sorry ;)

Tommi Tippi

Legacy Member
Ik wacht momenteel nog op antwoord van iemand op 2dehands, en als dat niet doorgaat had ik al gezegd om ikbendom.com zijn bod te noteren voor het pakket xbox + controller + play & charge. Die kan ik dus niet meer apart verkopen...

@ Cyaankali: het was dus niet de bedoeling om Alan Wake (promo-copy) te verkopen, de koper krijgt die gratis bij het ganse pakket. Ik wist niet dat dat ook niet toegelaten was, mijn excuses bij deze.

IkKe

Legacy Member
87€ excl voor hetzelfde pakket +GTA 4 onder voorbehoud want ik bied wel in verscheidene andere topics en sites en ik niet teveel wil wachten.

Tommi Tippi

Legacy Member
Bod SaoT... genoteerd (onder voorbehoud van bod op 2dehands), ik laat voor 12u iets weten.

Edit: Indien SaoT|IkKe nog geïnteresseerd is: bod bij deze aanvaard, ik heb een pm gestuurd.

Super Liegebeest

Legacy Member
Is de hdd nog apart te koop of zit dat in het pakket van Saot?

Tommi Tippi

Legacy Member
Xbox (+ harde schijf), controller, play & charge-kit en GTA IV ondertussen verkocht aan SaoT|IkKe. Momenteel nog te koop:
* Games:
- COD: Modern Warfare 2 25€ inc.Verkocht
- Assassin's Creed I 10€ inc.Verkocht
- Assassin's Creed II 14€ inc.Verkocht
- Halo 3 (bundle copy) 10 inc.Verkocht via 2dehands.be
- Halo 3 ODST 10€ inc.Verkocht
- Bioshock I 10€ inc.Verkocht


De richtprijzen zijn inclusief. Openingspost ook aangepast.

Tommi Tippi

Legacy Member
Up 2 - Meeneemprijzen aangepast:

- COD: Modern Warfare 2 25€ inc.Verkocht
- Assassin's Creed I 10€ inc.Verkocht
- Assassin's Creed II 14€ inc.Verkocht
- Halo 3 (bundle copy) 10 inc.Verkocht via 2dehands.be
- Halo 3 ODST 10€ inc.Verkocht
- Bioshock I 10€ inc.Verkocht

Het pakket zonder MW2 (dus ACI&II, Halo 3 & ODST en Bioshock I) mag weg voor 45€ incl.

Tommi Tippi

Legacy Member
@ Jenthe: maak er 17€ incl (15 excl. dus) van en we hebben meteen een deal, als je bij 15 Inc. blijft noteer ik je bod, maar wacht ik nog even af.
@ Fredenevy: deal, ik stuur je morgenvroeg een pm (zit nu op gsm), mits bewijs van betaling kan het morgen dan nog op de post.

Jenthe

Legacy Member
€16 incl en directe deal? Anders blijf ik bij mijn bod van €15 incl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan