Archief - 20 gig HDD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prophex

Legacy Member
Beschrijving: Ik verkoop een XboX 360 20 gig HDD in ongebruikte staat welke ik via Dealextreme.com aangekocht heb. Het gaat hier om een versie met de chroom afwerking langs de zijkant.

Foto's: 1

Opmerkingen/Defecten: Ik heb de Schijf 1x getest in mijn XboX 360 Arcade en deze werkt perfect.

Reden van verkoop: Ik had deze schijf besteld op Dealextreme.com, maar vanwege de (blijkbaar) 2 maand lange wachtperiode, heb ik me dan maar zo een XboX Live starter packet gekocht met een 60 gig HDD, waardoor deze overbodig was.

Prijs: € 25

Verzending/Afhaling: Verzendkosten bedragen € 2,5 en deze gebeurt via De Post. Afhalen kan in Sint-Martens-Latem, Zwijnaarde en/of Antwerpen. (Afhankelijk van waar ik ben.)

(Eventuele) afsluit datum/uur: woensdag 3 maart 2010, 23:59u.

Staat ook op: shrimprefuge.be

Prophex

Legacy Member
Heb momenteel een bod van € 15 excl van EvilDevil10en via pm gekregen.

+up1

Yenneman

Legacy Member
€25 inclusief verzendingskosten indien het maandag kan verzonden worden.

Prophex

Legacy Member
Yenneman zei:
€25 inclusief verzendingskosten indien het maandag kan verzonden worden.

Dat zou goed zijn voor mij, ware het niet dat ik niets verstuur zonder eerst het geld ontvangen te hebben en ik maandag, vanwege een heel druk schema, wss geen gaatje zal vinden om naar het postkantoor te gaan. (Heb uitzonderlijk gedurende die hele dag maar een klein uurtje pauze)

Yenneman

Legacy Member
Prophex zei:
Dat zou goed zijn voor mij, ware het niet dat ik niets verstuur zonder eerst het geld ontvangen te hebben en ik maandag, vanwege een heel druk schema, wss geen gaatje zal vinden om naar het postkantoor te gaan. (Heb uitzonderlijk gedurende die hele dag maar een klein uurtje pauze)

Als het dan dinsdag kan, is het ook goed voor mij. Ik stuur trouwens in zulke gevallen altijd een screenshot van de overschrijving door. Laat maar weten of je akkoord gaat.

Prophex

Legacy Member
Yenneman zei:
Als het dan dinsdag kan, is het ook goed voor mij. Ik stuur trouwens in zulke gevallen altijd een screenshot van de overschrijving door. Laat maar weten of je akkoord gaat.

Ok das goed dan voor mij.

Ik pm je zo meteen voor verdere afhandeling!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan