Archief - 2 RROD 360's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phixiuZ

Legacy Member
Ik verkoop 2 RROD 360's. De ene is een launch console welke dus 3 rode lichtjes geeft. De andere is iets recenter, ik denk dat hij 2,5 jaar oud is, deze geeft sinds vorige week een E74 error, al proberen fixen, maar deed niets uit precies. Beide zijn dus al opengeweest, Xclamp fix op uitgevoerd waarbij de launch console erna nog een half jaar gewerkt heeft en de andere een jaar. Ik veronderstel dat je ze weer werkende kunt krijgen (vooral de tweede, als je het goed doet), maar voor hoelang is de vraag :).

launch console heeft een hitachi drive
de andere console heeft een samsung drive

de case van de launch console is langs ene kant beetje vuil (wat stipjes, verf?) en de case van de andere console is nog proper

Ik zou zeggen, bied maar, ik verwacht niet veel gezien ze al opengeweest zijn, maar misschien dat iemand nog iets met de stukken kan doen (de drive bvb) of toch nog kan proberen fixen ;). Heb er zelf geen tijd meer voor atm.

phixiuZ

Legacy Member
bump! niemand die iets hiervan kan gebruiken? den drive of case ofzo? :)

doe gerust een bod, afhalen geniet wel de voorkeur.

Th4 G4m3r

Legacy Member
Ik kan wel de kabels en voeding van de launch console gebruiken ???
Voor 15euro kom ik deze afhalen

phixiuZ

Legacy Member
Th4 G4m3r zei:
Ik kan wel de kabels en voeding van de launch console gebruiken ???
Voor 15euro kom ik deze afhalen

Gereageerd in andere thread ;).

Voor andere mensen: indien enkel geïnteresseerd in voeding of kabels, gelieve daar te reageren. Hier verkoop ik eigenlijk enkel de 360 zonder enige kabels.

D-Three zei:
Enkel de x-clamp fix geprobeerd?

Ja, geen heat gun toestanden e.d., want da's echt schadelijk denk ik...

phixiuZ

Legacy Member
Zonder of met (stroom- en/of video)kabels bij beide (of één van de twee mss)?

shipmania

Legacy Member
Had toch graag 1 set kabels bijgekregen dan. Dus 1 voedingskabel en 1 video kabel.

phixiuZ

Legacy Member
Ok, da's dan alvast genoteerd ;).

Voor 5 euro meer zal ik er is over nadenken om morgen (binnen iets minder dan 24u dus nu gezien) al af te sluiten, als er niet veel interesse meer is van anderen.

D-Three

Legacy Member
Hoeveel voor beide xbox'en incl. kabels? Btw, welke type xbox'en zijn het?

phixiuZ

Legacy Member
Beide xbox'en met stroom- en componentkabels denk ik aan 50 euro? Da's ongeveer in de lijn met het bod van 30 euro van shipmania voor één voeding- en videokabel & de twee 360's.

Zijn allebei Xenons als ik mij niet vergis, beide 203 watt voedingen nodig.

Heb ondertussen misschien wel nog een bod van 20 euro voor één 203 watt voeding & componentkabels, maar voor 50 euro wil ik u wel de voorrang geven denk ik, als je alles koopt dus.

phixiuZ

Legacy Member
Bij deze stuur ik u een PM shipmania, voor de afhandeling. Dan is alles verkocht :). Enkel nog een splinternieuwe 175 watt voeding over en een componentkabel, beide in andere thread.

phixiuZ

Legacy Member
bump! (2/3) Deze staan terug te koop doordat maand geleden shipmania een aantal keer had afgehaakt en m'n examens begonnen.

sheep commando

Legacy Member
Weet je eventueel welke error codes de consoles geven? (console aanzetten tot RROD verschijnt, dan de sync knop inhouden en 4 maal op de eject drukken, 4 lichtjes aan = 0, 1 rood licht = 1 enz.)

phixiuZ

Legacy Member
Ik zal dat morgen of straks eens controleren.

De meest recente die geeft alleszins een E74 error (1 rood licht bij opstarten).

Nilos

Legacy Member
Ik bied 35 onder voorwaarde (zie pm). Normaal zal je wel akkoord gaan denk ik omdat ze voor die prijs normaal verkocht waren aan Shipmania...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan