Archief - 18 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xazirri

Legacy Member
Ik verkoop volgende games.

- Ze zijn allen in perfecte staat en er zit geen enkele classic versie tussen.
- Afhaling, verzending via post en verzending via kiala is mogelijk.
- Pakketjes hebben voorrang.
- Ruilvoorstellen mogen altijd.
- Er staan geen minimum- of meeneemprijzen bij. Ik ben een redelijke mens, dus ik verwacht ook alleen redelijke boden.
- Het zijn allen easy 1000G's, dus ideaal voor de achievementwhores onder ons.
- Niet alle games zijn BE games. Als dit belangrijk voor u is, zeg dit dan als je een bod doet op een game en dan kijk ik het na voor u.

De Legende van Spyro: Opkomst van de Draak
Dreamworks Superstars Kartz
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
FIFA '06
FIFA World Cup '06
Fight Night Round 3
King Kong
Kung Fu Panda
Lego Batman
Lego Indiana Jones
Lego Star Wars 2
Lost: Via Domus
Mini Ninja's
NBA 2k6
Prey
Skylanders: Spyro's Adventure (met portal en 3 figures)
The Bourne Conspiracy

X-Men Origins: Wolverine

Rood = verkocht

Tapuuu

Legacy Member
Heb je interesse in iets hieruit:
-fable 2
-halo wars (classics)
-bulletstorm
-orange box
-need for speed carbon
-mass effect 2

Heb zelf interesse in prey en lost via domus

Xazirri

Legacy Member
Spijtig genoeg heb ik al de games uit uw lijstje al. Maar feel free om een bod uit te brengen.

Tapuuu

Legacy Member
Heb alleen interesse in ruilen voorlopig.
Veel succes met verkoop.

xboxfreak1986

Legacy Member
Hoeveel voor Kong? geen idee wat zo'n oud game nog kost

Xazirri

Legacy Member
Voor €5 excl (ofwel €7.25 incl) is het van u.

Xazirri

Legacy Member
Voor "De Legende van Spyro: Opkomst van de Draak" had ik graag nog een €15 incl gehad. Dat is toch een moeilijker te vinden game...

Xazirri

Legacy Member
€10 excl of €12.25 incl en we hebben een deal voor Lego Star Wars 2.

ghostfacekillah

Legacy Member
laat ons er een pakketje van maken, 20 incl voor lego star wars 2 en spyro the dragon..

Xazirri

Legacy Member
Lager dan €23 incl voor die 2 games kan/wil ik echt niet gaan.

ghostfacekillah

Legacy Member
Nvm dan, laat iets weten mocht je nog van gedacht veranderen..

Sportinggboy

Legacy Member
De Legende van Spyro: Opkomst van de Draak
Lost: Via Domus
Skylanders: Spyro's Adventure (met portal en 3 figures)[*]
The Bourne Conspiracy

hoeveel ? :)

Ik bied al zeker de gevraagde 15 inc voor spyro : opkomst van de draak :)

Xazirri

Legacy Member
Spyro: €12.5 excl
Lost: €5 excl
Bourne: €5 excl
Skylanders: €40 excl

In totaal dus een €62.5 excl. Ik wil een inspanning doen omdat ge een pakketje pakt en ik wil er €60 incl van maken, verzonden met kiala.
Indien ge met de post wilt verzenden, komt de meerkost van de verzending tov kiala op uw rekening bovenop de €60. Ik moet wel nog eens uitzoeken hoeveel dat juist zou zijn.

Sportinggboy

Legacy Member
60 inc heb ik er voor over maar dan verzonden met Bpost. Kost 5,90 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan