Archief - 13 games Tk/Tr + 120 GB HDD (met datatransferkit)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ralleke

Legacy Member
volgende games zijn tk of tr:

Condemned 2
Fantastic Four Rise of The Silver Surfer min : 7 incl meeneem 10 incl
Farcry Predator min & meeneem : 10 incl
Frontlines Fuel of War min : 10 incl meeneem 12 incl
Full Auto min & meeneem 10 incl
Hour of Victory min 7 incl meeneem: 10 incl
Jericho min 7 incl meeneem 10 incl
King Kong
Legendary min 10 incl meeneem 13 incl
Monster Jam min & meeneem 12 incl
Moto GP 06 min 7 incl meeneem 10 incl
Virtua Tennis 3 min & meeneem 10 incl
Viva Pinata (ce) min & meeneem 11 incl

Hardware:

120 GB HDD met datatransferkit => € 60 excl min meeneem: € 75 incl
rood is weg

totaal gamespakket: € 62 incl
totaal pakket (games + hdd) : € 120 incl

satanic_warnoiz

Legacy Member
condemned 2 ruilen tegen Transformers Revenge of the Fallen?

crazyjoker

Legacy Member
king kong ruilen voor: assassins creed of harry potter oftp of sega superstars tennis + xbox live of viva pinata ?

ralleke

Legacy Member
satanic_warnoiz zei:
condemned 2 ruilen tegen Transformers Revenge of the Fallen?
deal, stuur maar een PM met uw gegevens :)

crazyjoker zei:
king kong ruilen voor: assassins creed of harry potter oftp of sega superstars tennis + xbox live of viva pinata ?

tegen harry potter is deal voor mij, stuur maar een PM met uw gegevens :)

el slettos

Legacy Member
hoeveel wil je nog voor moto gp 06 en legendary? aparte prijzen aub

ralleke

Legacy Member
el slettos zei:
hoeveel wil je nog voor moto gp 06 en legendary? aparte prijzen aub

moto gp 06 => € 8 incl
legendary => € 13 incl

te samen = € 20 incl

ralleke

Legacy Member
Ninetails zei:
Mercenaires 2, goh ja kwn
Is er anders nog iets dat je wilt?

niet echt, stuntman ignition misschien maar voorkeur gaat uit naar mercenaries 2

Ninetails

Legacy Member
ralleke zei:
niet echt, stuntman ignition misschien maar voorkeur gaat uit naar mercenaries 2

Voor Stuntman ignition hebj w<el een deal, das een deftige ruil ;)
Is dat goed voor jou?

ralleke

Legacy Member
Ninetails zei:
Voor Stuntman ignition hebj w<el een deal, das een deftige ruil ;)
Is dat goed voor jou?

sorry, ik heb toch liever mercenaries 2 , dat vind ik ook een deftige ruil. Je mag het ook kopen als je wilt voor € 12 incl ;)

120 GB HDD met data transferkit toegevoegd !
te koop voor 60 excl min

ralleke

Legacy Member
Transferkit hoort bij de harde schijf , die doe ik niet appart weg.

robincop

Legacy Member
Wat is de verzending op die schijf, heb niet echt een idee hoe groot/zwaar dat gedoe is.

ralleke

Legacy Member
robincop zei:
Wat is de verzending op die schijf, heb niet echt een idee hoe groot/zwaar dat gedoe is.

&#8364; 6

schijf zit niet in orginele verpakking btw, wordt stevig verpakt in een doos(je).

robincop

Legacy Member
Hoe groot is die schijf effectief? Want die 20 die standaard erbij zit, is ook maar 12 effectief. Iets van een 112 dan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan