Terrorist_Hell
Legacy Member
Ik doe mijn recente X360 van de hand, aangekocht bij GameMania, factuur 02/2010. Doos met bijhorende boekjes heb ik niet langer.
Wat zit er in het pakket?
Zwarte Xbox360 + HDD 120GB
Standaard headset
Draadloze zwarte controller
HDMI-kabel
Output naar RCA-stereo / SPDIF (vrouwelijk)
Output naar RCA-stereo + Composite (mannelijk)
Output naar VGA + RCA-stereo (mannelijk)
Games
GTA 4 (Classic Editie)
Pure / Lego Batman
Dead Space
Wolfenstein
Gears of War 2
Fallout 3 GOTY (incl. DLC)
Op de console staat ook nog Dead Rising en Trials HD (gedownload van Marketplace). Die kun je spelen op eenderwelke account. Retail games ben je verplicht DVD in te stoppen.
Wat is me dit waard?
Aangezien de console me 235 euro heeft gekost, reken ik toch gezien de nieuwstaat op 150 euro minimum, dit exclusief (verzekerde) verzendkosten. Bij afhaling zijn er uiteraard geen kosten.
Voor de games reken ik 50 euro aan indien je het ganse pakket neemt. Losse games gaan voorlopig niet de deur uit.
Alles tesamen minimum 200 euro exclusief verzendkost.
--------------------------------
* Betaling via bankoverschrijving of Paypal.
* Normaal gezien verzend ik zeer snel, gezien de feedback en bewijs van betaling.
* Prijzen staan momenteel vast
--------------------------------
Wat zit er in het pakket?
Zwarte Xbox360 + HDD 120GB
Standaard headset
Draadloze zwarte controller
HDMI-kabel
Output naar RCA-stereo / SPDIF (vrouwelijk)
Output naar RCA-stereo + Composite (mannelijk)
Output naar VGA + RCA-stereo (mannelijk)
Games
GTA 4 (Classic Editie)
Pure / Lego Batman
Dead Space
Wolfenstein
Gears of War 2
Fallout 3 GOTY (incl. DLC)
Op de console staat ook nog Dead Rising en Trials HD (gedownload van Marketplace). Die kun je spelen op eenderwelke account. Retail games ben je verplicht DVD in te stoppen.
Wat is me dit waard?
Aangezien de console me 235 euro heeft gekost, reken ik toch gezien de nieuwstaat op 150 euro minimum, dit exclusief (verzekerde) verzendkosten. Bij afhaling zijn er uiteraard geen kosten.
Voor de games reken ik 50 euro aan indien je het ganse pakket neemt. Losse games gaan voorlopig niet de deur uit.
Alles tesamen minimum 200 euro exclusief verzendkost.
--------------------------------
* Betaling via bankoverschrijving of Paypal.
* Normaal gezien verzend ik zeer snel, gezien de feedback en bewijs van betaling.
* Prijzen staan momenteel vast
--------------------------------

