Archief - 120GB Elite (Jasper) - GTA 4, GoW 2, Dead Space, Fallout 3, Wolfenstein

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Ik doe mijn recente X360 van de hand, aangekocht bij GameMania, factuur 02/2010. Doos met bijhorende boekjes heb ik niet langer.

Wat zit er in het pakket?

Zwarte Xbox360 + HDD 120GB
Standaard headset
Draadloze zwarte controller
HDMI-kabel
Output naar RCA-stereo / SPDIF (vrouwelijk)
Output naar RCA-stereo + Composite (mannelijk)
Output naar VGA + RCA-stereo (mannelijk)

Games

GTA 4 (Classic Editie)
Pure / Lego Batman
Dead Space
Wolfenstein
Gears of War 2
Fallout 3 GOTY (incl. DLC)

Op de console staat ook nog Dead Rising en Trials HD (gedownload van Marketplace). Die kun je spelen op eenderwelke account. Retail games ben je verplicht DVD in te stoppen.

Wat is me dit waard?

Aangezien de console me 235 euro heeft gekost, reken ik toch gezien de nieuwstaat op 150 euro minimum, dit exclusief (verzekerde) verzendkosten. Bij afhaling zijn er uiteraard geen kosten.

Voor de games reken ik 50 euro aan indien je het ganse pakket neemt. Losse games gaan voorlopig niet de deur uit.

Alles tesamen minimum 200 euro exclusief verzendkost.

--------------------------------

* Betaling via bankoverschrijving of Paypal.
* Normaal gezien verzend ik zeer snel, gezien de feedback en bewijs van betaling.
* Prijzen staan momenteel vast

--------------------------------

img0570qo.jpg


img0571vv.jpg


img0572x.jpg


img0574u.jpg

Jessed

Legacy Member
fallout goty en wolfenstein: 20 excl (verzending kan in 1 enveloppe)

Terrorist_Hell

Legacy Member
Nee sorry, ik ga weer beetje pc gamen :)

@Jessed: verzending bedraagt 5,70 euro. Maar ik laat deze nog enkele dagen openstaan, misschien dat iemand het ganse pakket neemt.

Jessed

Legacy Member
Mjah, ik had gerekend op een verzending van 2-3 euro aangezien er 2 games in 1 enveloppe kunnen.

Ik ga mijn bod inclusief verzending zetten op 22.50 euro. Je ziet maar wat je ermee doet.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Enveloppes zijn dacht ik 5,70. Small kan ik eventueel nog inkomen dat ze gewoon tarief aanrekenen, maar medium en groter is sowieso 5,70 uit ervaring. 'k Weet, er is veel veranderd qua tarieven :)

Dawg (oi22)

Legacy Member
U ruilt toevallig de console zelf niet tegen een heleboel PC games ? (Zag dat u pc gamer ben)

Heb hier Mass Effect 2 CE , Neverwinter nights 2 CE (toch wel rare) en nog een stuk of 20 games :p

Jessed

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Enveloppes zijn dacht ik 5,70. Small kan ik eventueel nog inkomen dat ze gewoon tarief aanrekenen, maar medium en groter is sowieso 5,70 uit ervaring. 'k Weet, er is veel veranderd qua tarieven :)


Ik verzend steeds voor 1.77 euro.

Ik neem een bubbelenveloppe (zoals: Bubbel Enveloppe D (10-pack) - Sleeves - Toebehoren - CDRwinkel.com - Media & More...), stop er de 2 spelletjes in, kleef er 3 postzegels op en steek het in een rode postbrievenbus ;)

Dus je kan het heus wel verzenden voor die prijs hoor. Mijn bod van 22.50 incl blijft sowieso wel staan. :)

Jenthe

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Enveloppes zijn dacht ik 5,70. Small kan ik eventueel nog inkomen dat ze gewoon tarief aanrekenen, maar medium en groter is sowieso 5,70 uit ervaring. 'k Weet, er is veel veranderd qua tarieven :)

Als je met medium die enveloppen van De Post bedoelt, kan ik bevestigen dat deze voor €1,77 verzonden worden ;)

Terrorist_Hell

Legacy Member
Voorlopig ga 'k het gewoon zo houden dat het pakket voorrang krijgt. Ik maak anders niet genoeg winst. Die 10 euro is louter aan indicatie wat ik ervoor vraag mits je de console erbij neemt.

Het enige spel dat perse de deur uit mag is GTA 4, die mag weg voor 20 euro incl. De rest hou ik dan wel.

Sparx

Legacy Member
hoeveel voor de xbox apart ?

mag zonder hdd zonder controllers, gwn de xbox zelf :p

Terrorist_Hell

Legacy Member
De console komt standaard met die HDD, en dat gaat problemen geven met de garantie. Dus nee.

Terrorist_Hell

Legacy Member
150 euro is de prijs, ge krijgt er gewoon alles bij van accessoires. Anders ga ik dat nooit kwijtraken of gewoon geen winst maken. Diene controller kan ik misschien nog laten liggen. Laat ons zeggen dan €135 excl. verzendkost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan