Archief - 10 games!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cleanex

Legacy Member
Hello

Doordat mijn neef naar het buitenland vertrekt morgen, heb ik zijn resterende games gekregen om te verkopen. Games hebben wat gebruikschade door zijn kindjes, maar werken perfect. Om absolute PERFECTIE te garanderen, ga ik dinsdag langs bij de gm om alle cd's te ontkrassen! En eventuele kapotte doosjes vervang ik, zodat alle games in goede ( zgap staat) bij de koper terechtkomen.

Dit zijn de games met minprijs:

- Formula 1 2011 ( 15 incl ) Kornma5t3s
- Terminator Salvation ( 8 incl )
- Sonic en Sega All- Stars racing met Banjoo- Kazooie ( 15 incl)
- SplinterCell Conviction ( 10 incl)
- Skate 3 ( 10 incl)
- Halo 3 ODST ( 10 incl)
- Cars 2 ( 15 incl) Kornma5t3s
- Call of Duty: Black Ops ( 15 incl)Lookoutordie
- GTA 4 ( boekje ontbreekt) ( 10 incl )
- GTA 4 Episodes from Liberty Citys ( 14 incl )


Bij meerdere games valt er wel wat te regelen, als het binnen de perken blijft.

edit: staat nu ook bij men vriendenkring te koop!

Happy Bidding

Mvg

K0RNMA5T3S

Legacy Member
is de online code voor F1 al gebruikt.

EDIT: sorry had te snel geklikt om m'n zin af te maken

eventueel interesse in een ruil?

Cleanex

Legacy Member
Lookouterdie: genoteerd tot 24 u na jou bod

Codes f1 in alle waarschijnlijkheid niet gebruikt


Morgen worden de games gekuist in de gm

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Heb je eventueel een richtprijs voor volgende games samen?
F1 2011
Sonic/ Sega Racing
Cars 2


is er mogelijkheid tot een ruil? interesse hieruit?
- Duke Nukem Forever (mogelijk gereserveerd)
- SBK 09
- SBK 08
- Blue Dragon
- Lego Batman
- Fuzion Frenzy II

lookoutordie

Legacy Member
Wat is je meeneemprijs voor Black Ops? Zou het fijn vinden als er snel afgehandeld zou kunnen worden :D. Dan heb ik het spel misschien deze week nog?

Cleanex

Legacy Member
Lookoutordie: 17.50 incl meeneem :)

Kornmaster- normaal min 45 incl, maar omdathet pakket is: meeneem 40 incl

Cleanex

Legacy Member
Kornmastes, srr voor deze latere reactie, maar niet meteen interesse in het ruilaanbod.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
sorry dat ik ambetant doe hoor, maar hoeveel zou het zijn voor een pakketje van enkel F1 en cars 2?

Cleanex

Legacy Member
Voor f1 apart had ik 23 meeneem in gedachten, cars 2 20... voor deze 2 samen 35 incl... voor slects 5 euro meer kun je die sega all star erbij hebben :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan