ok sorry maar cod mw2 is zo gegeerd dat em weg was in zo'n 2uur tijd en gezien ik vandaag moest werken heb ik de thread niet up to date kunnen houden. Ik heb mijn telefoonnummer staan op kapaza/2dehands dus alle boden komen binnen via sms. Het hoogste bod dat ik tot nu toe via telefoon heb voor Forza is 35excl.
Ik zal mijn minimumprijs voor Forza 3 zetten op 40incl.
@ Badass: indien je akkoord gaat pm me dan
