Archief - +/- 50 Xbox games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexandre

Legacy Member
Ik verkoop hier ongeveer een 50 tal xbox games.
Ze zijn allemaal perfect in orde. Altijd goed voor gezorgd.
De meeste waren zelfs geinstaleed op mijn HDD. ( Dus weinig disc slijtage )

Hieronder heb ik de fotos gepost. Er zijn al een paar verkocht maar die som ik
er wel telkens onder.

DSCN0673.jpg

Prijs:

Zie lager vanwege een betere overzicht op wat er over blijft
----------------------------------------------------------------------
Iets wat oudere games: Allemaal 5 euro per stuk
DSCN0671.jpg

Behalve homefront die had ik mis gesorteerd in het begin ( 15 euro ) (:

Extra:
Xbox 360 Witte draadloze controller
prijs: 20 euro excl

Beschikbare Games:

Call of Juarez the cartel: 10 euro
Alan Awake colector: 25 euro
alan-wake-collectors-edition.jpg

FarCry 2 collector ( zonder t shirt ): 19 euro
Flashpoint: Dragon rising : 10 euro
Homefront: 15 euro
Splinter cell conviction exclusieve pre-order kit: 15 euro ( Poppetje appart 10 euro samen 25 euro )
The godfather 2: 10 euro
Halo Reach: 15 euro
Halo 3 ODST: 10 euro
Just Cause 2: limited edition: 10 euro
Fifa 11: 10 euro
Assasin's creed 2 : 10 euro ( voor de colltor en poppetje gelieve pm te zenden + black book )
Alpha protocool: the esionage rpg + boekje : 10 euro


5 euro games:
Lost
2010 fifa world cup south africa
Condemned
De sims 3
007 Quatnum of solace
Call of juarez: Bound in blood
Call of juarez
Gun
Fifa 2010
Battlefield 2: Modern combat
Velvet Assassin
Fable 2
Brothers in arms: Hell's highway
Ghost Recon
Hours of victor
Tainbowsix Vegas 2
Medal of honor: Airborne
Damnation
Deadly Premonition
Red dead revolver



Verkocht:
flaspoint red river
007 bloodstone
007 quantum of soloance ( Nog 1 over )
sniper ghost warrior
Kane&Lynch&Dgo Days
Mafia 2
COD 2
COD 3
Tomb Raider Anniversary
Mini Ninja's
The Saboteur
FEAR 2
Far Cry Predator
Tomb Raider
Assasin's Creed Brother Hood
Home front
Halo 3 odst
The godfather 2
Fable 2
Assasins Creed 2

Gereserveerd:
/

Afhalen te Oostende.
Ook mogelijk om te versturen via post. Met een meerwaarde van 2 euro of als het collectors zijn en groot via taxi post + 5.5 euro.

Edit:
Omdat ik hier nog maar redelijk nieuw ben post ik hier een link van mijn ebay en 2dehands profiel met evaluaties om geintereseerden wat gerust te stellen

Ebay: Feedbackprofiel voor al3x*
2dehands.be: Profiel - Nijar Alexandre | 2dehands.be

bartmalle

Legacy Member
voor mij graag
flaspoint red river
007 bloodstone
007 quantum of soloance

15 euro afgehaald in oostende

Alexandre

Legacy Member
bartmalle zei:
voor mij graag
flaspoint red river
007 bloodstone
007 quantum of soloance

15 euro afgehaald in oostende

Voor 20 euro is het inorde, er is al iemand die vanmiddag komt kijken voor 007 bloodstone en paar andere.

Alexandre

Legacy Member
bartmalle zei:
voor mij graag
flaspoint red river
007 bloodstone
007 quantum of soloance

15 euro afgehaald in oostende

Sorry ik had gemist met prijzen. Ja het was 15 euro sorry voor mijn fout.
Maar momenteel is er al iemand geintereseerd in bloodstone 007

Eikel Father

Legacy Member
Alexandre zei:
10 euro zonder verzendkosten is echt momenteel mijn minimum.

AC staat op de foto van €5...

Maar oke dan hierbij een bod van €12 incl.

Alexandre

Legacy Member
Eikel Father zei:
AC staat op de foto van €5...

Maar oke dan hierbij een bod van €12 incl.

Ok is goed zend me maar een privé bericht.
Had die per ongeluk ook mis gesorteerd samen met Homefront :s

Xazirri

Legacy Member
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Far Cry Predator
FEAR 2
Mini Ninja's
The Saboteur
Tomb Raider Anniversary

€35 incl

Wel enkel als we iets kunnen uitwerken qua zekerheid voor mij aangezien uw gebrek aan iTrader feedback.

Alexandre

Legacy Member
Verkocht:
flaspoint red river
007 bloodstone
007 quantum of soloance
sniper ghost warrior
Kane&Lynch&Dgo Days

Gereserveerd:
Mafia 2
Fable 2

Alexandre

Legacy Member
Xazirri zei:
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Far Cry Predator
FEAR 2
Mini Ninja's
The Saboteur
Tomb Raider Anniversary

€35 incl

Wel enkel als we iets kunnen uitwerken qua zekerheid voor mij aangezien uw gebrek aan iTrader feedback.

Ok dit is goed voor mij, heb je soms een voorstel hoe?
Via paypal en traceernummer ( taxipost )

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Call of Juarez: the cartel
Deadly Premonition
en Red Dead Revolver
15excl?

pffftt

Legacy Member
call of juarez cartel
the saboteur
fear 2
Homefront

21 excl, ik bied 21 omdat ik 6 euro bied dan op the cartel zo ga ik boven alexander zijn bod

Techno Patat

Legacy Member
50 EUR afgehaald voor:

AC2 Collector's edition + beeldje en boekje (eigenlijk vooral beeldje en boekje, kheb namelijk die C.E. net misgelopen en dat blijf ik jammer vinden!)
Homefront
Halo ODST
The Saboteur
Mafia 2 (moest het nog vrijkomen)

Ik kan er om komen in Oostende, liefst op een Zondag! Laat me weten welke en ik sta aan je deur :)!

Tits

Legacy Member
2 x Tomb Raider (als die ene niet legend is)
Saboteur
15 excl

Als we wat kunnen regelen qua eerst verzenden ofzo, omwille van je itrader en mijn hoge.

Ik heb ook interesse in mafia 2 en 007: blood stone moest dit nog mogelijk zijn.

Alexandre

Legacy Member
Tits zei:
2 x Tomb Raider (als die ene niet legend is)
Saboteur
15 excl

De ene is tomb raider underworld
De andere is Lara Croft Tomb raider anniversary.
De 3 games heb ik nog steeds.

007 en Mafia 2 zijn beide verkocht. Heb wel nog een extra mafia 2 liggen in mijn collectie maar ik ben nog niet zeker of ik die zal verkopen.

Techno Patat

Legacy Member
Alexandre zei:
Ik heb mafia 2 net verkocht. Maar ik heb nog in mijn persoonelijk collectie liggen moest je geintereseerd zijn. Heb toch momenteel geen tijd om het te spelen.
De rest is nog allemaal.
Heb liefst zo snel mogelijk (: Zou zelfs vandaag passen als je zou willen.

Nope, maar nu zondag kan ik erom komen! Maffia II mag je erbij bonjouren als je wil! PM je je adres? Ik kan er zondagnamiddag/vooravond omkomen!

Alexandre

Legacy Member
pffftt zei:
call of juarez cartel
the saboteur
fear 2
Homefront

21 excl, ik bied 21 omdat ik 6 euro bied dan op the cartel zo ga ik boven alexander zijn bod

Home front is 15 euro , had nog onder de foto genoteerd dat het een uitzondering was in de spellen van 5 euro, had die misgesorteerd in het begin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan