Archief - Worms Battlegrounds

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Poet

Legacy Member
klopt, maar aangezien ik centrum Gent werk en bedrijfsnaft heb kan dat nog meevallen. Ter info, tkan ook gewoon in de buurt van de dampoort afgehaald worden

The_Poet

Legacy Member
damn, ik ging afsluiten. Ik ga me houden op levering te Gent. Ik werk in de buurt en dan heb ik geen verzendingspruts en 15 in het handje.
PM naar zeroi

tomverbinnen

Legacy Member
niet correct! ik heb meer geboden en tijdig. dit is willekeur.

The_Poet

Legacy Member
en ik geef aan dat 16incl niet meer is dan 15 zonder verzending... Willekeur is het zeker niet.

tomverbinnen

Legacy Member
The_Poet zei:
en ik geef aan dat 16incl niet meer is dan 15 zonder verzending... Willekeur is het zeker niet.
dan had je dat moeten doen voor einde vd veiling.

Sir. K

Legacy Member
tomverbinnen zei:
dan had je dat moeten doen voor einde vd veiling.

Beste Tom,

hoewel ik uw frustratie enigszins begrijp, druist hier niets tegen de regels. 16 incl verzending blijft minder dan 15 excl (brandstofprijzen incalculeren en vergelijken doen we hier nog niet :)).

The_Poet

Legacy Member
Beste Tom,
kwestie van dit vriendelijk te houden. We hadden kort ervoren de prijs van een postzegel en het aantal overeengekomen.
Uw bod van 16 was niet hoger dan dat van 15 afgelever (op 3min van mn werk).
Mocht er een hoger bod na 22u binnengekomen zijn ging ik dat niet meer voorgenomen hebben. Dat is echter ook niet gebeurd.

Verder reageren leek me niet meer aan de orde, ik gaf ook aan wie dit won.
Zeroi kreeg het vandaag trouwens in de bus (mooi verpakt en al).
Ik hoop dat je het hierbij kan laten. Het gaat tenslotte maar om een spel. Mocht u het zo graag willen hebben had je gerust 18 kunnen bieden en lag het nu al bij je thuis lijkt me.

mvg.
@Admin, hier mag een slotje op.

tomverbinnen

Legacy Member
Sir. K zei:
Beste Tom,

hoewel ik uw frustratie enigszins begrijp, druist hier niets tegen de regels. 16 incl verzending blijft minder dan 15 excl (brandstofprijzen incalculeren en vergelijken doen we hier nog niet :)).

Wel volgens de regels?
Als ik voor het einde van de veiling mijn bod verhoog van 15 naar 16 omdat hij het niet genoeg vindt, en verder niet meer reageert op mijn laatste bod, en dan zegt dat hij alsnog voor het lagere bod gaat???
Als hij dat nog niet genoeg vond had hij het kunnen zeggen VOOR het einde vd veiling - NIET achteraf!

brandstofprijzen calculeren hoeft niet idd, maar ik wil je nog in je wagen zien stappen en enkele km's rijden en dat dan vgl met een enveloppe van 10ct en 2 postzegels........

Is gewoon erg unfair van de verkoper! (enfin al een geluk dat ik er nu achterkom wat voor iemand dat is... :crazy: )

tomverbinnen

Legacy Member
The_Poet zei:
Beste Tom,
kwestie van dit vriendelijk te houden. We hadden kort ervoren de prijs van een postzegel en het aantal overeengekomen.
Uw bod van 16 was niet hoger dan dat van 15 afgelever (op 3min van mn werk).
Mocht er een hoger bod na 22u binnengekomen zijn ging ik dat niet meer voorgenomen hebben. Dat is echter ook niet gebeurd.

Verder reageren leek me niet meer aan de orde, ik gaf ook aan wie dit won.
Zeroi kreeg het vandaag trouwens in de bus (mooi verpakt en al).
Ik hoop dat je het hierbij kan laten. Het gaat tenslotte maar om een spel. Mocht u het zo graag willen hebben had je gerust 18 kunnen bieden en lag het nu al bij je thuis lijkt me.

mvg.
@Admin, hier mag een slotje op.

Het gaat erom dat je niet reageerde op mijn laatste bod, en dan doodleuk vertelt dat je toch het andere verkiest.
Ja idd ik had 18 of 25 of 50€ kunnen bieden - grappig... NIET dus (bij mij telt ook elke euro)
enfin de ballen

The_Poet

Legacy Member
Zeg Tom, het mag zo hier stillaan bij gelaten worden hoor.
Ik gaf aan dat mijn naft gratis is, ik voorkeur gaf aan levering, uw vorig bod van 1€ naar inclus niet als hoger bekeken wordt en dat de koper op mijn baan woont.

Check gerust mijn itrader, zulkeen unfaire slechte verkoper zal ik wel niet zijn met een bijna 100% en iTrader op 128 ... (en das nog zonder zeroi)...

mvg.

/edit: feedback mods
De negatieve feedback is idd wat overdreven en die taal hoefde inderdaad zeker niet.
Verder is het wel zo dat die 15 eigenlijk ook 'geleverd' moet worden en dus geen bod is exclusief. Nu komt dit toevallig wel goed uit voor jou omdat je er zelf niets voor hoeft te betalen (enkel wat tijdverlies voor jou). Je hebt dit idd duidelijk gemaakt, om die reden zal ik de feedback dan maar schrappen... Probeer in de toekomst misschien nog duidelijker te maken op voorhand wat je voorkeur geniet, zodat we dit niet meer voor hebben :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan