Archief - Vele games te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

b0rn2die4

Legacy Member
Lou Garou zei:
Gent of Leuven ;)



Virtua Tennis '09 en The Godfather 2 interesseren mij wel.
Zal er eens over nadenken en iets laten weten. EyePet en Eye of Judgment gaan wel in één pakket weg aangezien ik maar één camera heb.

Grtz

kunnen we geen middenweg vinden? ik woon in grimbergen jij leuven en gent..

darkarrow

Legacy Member
Ook goed, :p
maar kan u dat vandaag nog laten weten? Heb normaal een koper voor VT maar dan annuleer ik die liever :)

Lou Garou

Legacy Member
probleem is dat ik die twee games beetje te weinig vind en je andere twee heb ik al (gehad).

Lou Garou

Legacy Member
*zucht*
Ik steek helemaal nergens weg dat dit een dubbelaccount is. Geen idee wat jouw probleem is maar mijn itrader is hier 100% met 100 deals, wat niet van de jouwe kan gezegd worden.
Vorige was trouwens mijn broer zoals de mods weten en geen dubbelaccount van mij.

b0rn2die4

Legacy Member
Lou Garou zei:
*zucht*
Ik steek helemaal nergens weg dat dit een dubbelaccount is. Geen idee wat jouw probleem is maar mijn itrader is hier 100% met 100 deals, wat niet van de jouwe kan gezegd worden.
Vorige was trouwens mijn broer zoals de mods weten en geen dubbelaccount van mij.

even uit nieuwsgierigheid, maar waar staan je 100 deals? :offtopic:

darkarrow

Legacy Member
Nja,voor VT krijg ik nog 20€ en voor godfather 15€.
Dan kan ik even goed het spel nieuw gaan kopen...

Toch bedankt

Lou Garou

Legacy Member
Geen probleem. Ruil Tekken 6 liefst tegen Need for Speed Shift

Xanmanxiii

Legacy Member
is er een richtprijs voor dit : EyePet + Eye of Judgment + PSEye ?

Lou Garou

Legacy Member
Geef maar een bod, EyePet komt met Magiccard en Eye of Judgment met 2 decks

Lou Garou

Legacy Member
Heb al via PM een bod gekregen op EyePet alleen, had er minstens 50 euro voor gehad.
Heb je al gezien dat ik liefst niet post? Is een heel groot pakket trouwens, zou niet weten hoe ik dat moet opsturen ook.

Xanmanxiii

Legacy Member
Geen probleem, 50 euro is wel de nieuwprijs :) van eyepet. Laat maar weten moest je je bedenken. We kunnen afspreken als vezenden een probleem is.

Lou Garou

Legacy Member
Nieuwprijs? :p
ik vind voor Eye Of Judgment prijzen rond de 80 euro en EyePet kost wel iets van een 45 euro nieuw denk ik

Lou Garou

Legacy Member
kan je ergens afspreken waar ik vroeg STVW?
indien ja, ik noteer je bod

Lou Garou

Legacy Member
Tekken 6, Midnight Club LA en Saints Row 2 verkocht in vriendenkring
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan