Archief - Veel accessoires! Speciale controllers,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
Volgende mag weg:

-Sony PS1 muis
-Namco NEGCON controller (ideaal voor racegames in het algemeen)
-Namco JOGCON controller (ideaal voor bg. Ridge Racer Type 4)
-Wu-Tang controller => Bod 6 exc Kristof
-Draadloze controller
-Shadow Man memory Card
-Xplorer FX (boxed/compleet)
-G-Con (boxed/compleet)

That's it voorlopig.
Staat ook op andere sites.

Nota: niet alle foto's zijn door mij getrokken. Desalniettemin zijn mijn controllers/accessoires ook in uitstekende staat, het bespaart mij gewoon veel werk ;)
De objecten zitten niet in de doos, tenzij anders vermeld.

Bieden exclusief verzendkosten graag.

Ambarian

Legacy Member
Enkele vraagjes:
Die draadloze controller, werkt die ook op een ps2 (voor psx games)? Kan die getest worden?
Wat voor een memory card is dat juist?

Jayvie

Legacy Member
Ik zal dat morgen allebei eens testen. Dan weet ik te zeggen of:

-De wireless controller werkt
-De wireless controller werkt op de PS2 met PS1 games
-Hoe groot de memory card is

Die Memory card is volgens mij een gewone van 15 blocks. Er staat zo op het uiteinde een doodshoofdje op, zal morgen een fotoke pakken.

Omabroodje

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor de mem card? Ik heb ene gekregen van een maat maar al mijn saves gaan altijd weg..

Kristof

Legacy Member
hoeveel voor die Wu-Tang controller ? en zit de doos er ook nog bij misschien?

Jayvie

Legacy Member
Ingis zei:
is het een officiële muis?
Ja

Omabroodje zei:
Hoeveel vraag je voor de mem card? Ik heb ene gekregen van een maat maar al mijn saves gaan altijd weg..
5 exc min
Kristof zei:
hoeveel voor die Wu-Tang controller ? en zit de doos er ook nog bij misschien?
De doos zit er niet meer bij. Dat was oorspronkelijk een Limited Edition, samen met het spel.
6 exc min

*edit* Alvast de foto van de Shadow Man memory card: http://users.telenet.be/jayvie/SDC10475.JPG
*edit2* En een foto van de wireless controller: http://users.telenet.be/jayvie/SDC10480.JPG
*edit3* Die controller werkt op de PS2 met PS1 games! Ik denk zelfs dat die ook voor PS2 games werkt, maar enkel voor diegene die geen sticks nodig hebben.

Omabroodje

Legacy Member
5 excl. vind ik wel veel hoor..
Als de game uit je andere topic voor mij is, kunnen we dan geen dealtje doen?

Jayvie

Legacy Member
Voor een gewone memory card vraag ik normaal 2-2.50 euro, maar dit dingetje is iets zeldzamer he...

Claudio VO

Legacy Member
G-con > kan ik deze ruilen met iets uit m'n topics ?
compleet ? dus ook met adaptertje ?
Grtz.

Omabroodje

Legacy Member
Jayvie zei:
Voor een gewone memory card vraag ik normaal 2-2.50 euro, maar dit dingetje is iets zeldzamer he...

Wat is er dan zo speciaal aan? Da doodshoofdje? Ik heb zelfs een met LEDs :p en da duid nummerkes aan ma ij verliest zen gegevens altijd :(

Jayvie

Legacy Member
Claudio VO zei:
G-con > kan ik deze ruilen met iets uit m'n topics ?
compleet ? dus ook met adaptertje ?
Grtz.
Die is compleet met alles erop en eraan. Geen ruil, enkel cash :)
Omabroodje zei:
Wat is er dan zo speciaal aan? Da doodshoofdje? Ik heb zelfs een met LEDs :p en da duid nummerkes aan ma ij verliest zen gegevens altijd :(
Is een zeldzame van het spel Shadow Man. Zat in een soort Limited Edition met het spel oorspronkelijk
Degene die jij hebt is gewoon een onofficiële, heb ook zo eentje liggen ;)

Omabroodje

Legacy Member
Heb je toevallig nog gewone die je niet meer nodig hebt? Ik wil FF(s) spelen, maar dat heeft geen zin als de dag erop je saves weg zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan