Archief - Uncharted 2 => Borderlands

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Strife

Legacy Member
wie wil er ruilen met uncharted 2 as'm borderlands is beu gespeelt?

mXXX

Legacy Member
resident evil 5 en een opleg van 10€
of prince of persia en assasins creed en eenopleg?
of een combo van wat ik aanbied...

Strife

Legacy Member
heb ik allemaal al gehad, ma die Valkyria Chronicles spreekt me wel aan :p zou je die beu zijn

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
geinteresseerd in:

Killzone 2, Far Cry 2, Red Faction Guerilla, Mirror's Edge, Bioshock, Warhawks, Fear, Fear 2, CoD: Modern Warfare, CoD: World at War, Resistance 2, Infamous Special Edition, Midnight Club: Los Angeles, Battlefield: Bad Company, Unreal tournament 3, Sturmovik: Birds of prey, Sacred 2 en Fifa 10 , Fallout 3, Uncharted: Drake's Fortune?

ps: Heb borderlands gisteren besteld dus denk dat het nog lang zal duren tegen dat ik dat beu ben :P

Da_monk112

Legacy Member
psht ! ik gooi er nog een spel bovenop. ! ;p

hier eentje van ?

Valkyria chronicles +

Fallout 3

of

Midnight club LA

mythe

Legacy Member
Da_monk112 zei:
psht ! ik gooi er nog een spel bovenop. ! ;p

hier eentje van ?

Valkyria chronicles +

Fallout 3

of

Midnight club LA
k'Had beter mijnen mond gehouden in plaats van € 5 op te leggen. Aan gezien ik het toch snelst voor stelde ^^.

IkoN

Legacy Member
mythe zei:
k'Had beter mijnen mond gehouden in plaats van € 5 op te leggen. Aan gezien ik het toch snelst voor stelde ^^.

hahahahaha das idd waar , nadeel als ge iets graag wilt hebben heh :)

Free upke btw

Grtz

Strife

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
geinteresseerd in:

Killzone 2, Far Cry 2, Red Faction Guerilla, Mirror's Edge, Bioshock, Warhawks, Fear, Fear 2, CoD: Modern Warfare, CoD: World at War, Resistance 2, Infamous Special Edition, Midnight Club: Los Angeles, Battlefield: Bad Company, Unreal tournament 3, Sturmovik: Birds of prey, Sacred 2 en Fifa 10 , Fallout 3, Uncharted: Drake's Fortune?

ps: Heb borderlands gisteren besteld dus denk dat het nog lang zal duren tegen dat ik dat beu ben :P


ik heb Red Faction : Geurrilla en CoD : WaW as ge iets hebt om te ruilen mss? ^^

Strife

Legacy Member
Da_monk112 zei:
psht ! ik gooi er nog een spel bovenop. ! ;p

hier eentje van ?

Valkyria chronicles +

Fallout 3

of

Midnight club LA

zeer goed, ma Fallout heb ik al gehad en Midnight Club vind ik persoonlijk nix... maybe somethin' else? Limburgers krijge voorrang :p

Strife

Legacy Member
that's why I wants it! ;D gellie hebt nog tijd om te ruilen tot 10-11-09 want dan heb ik echt gene tijd om van m'ne zetel voor den PS3 na m'ne zetel voor de laptop te verhuizen, nog nie is voor te kakken... it's all been arranged ^^ gekluisterd aan Awesomeness!

randal

Legacy Member
borderlands is voor 47,9 te krijgen...kweetnie meer of het nu droomland was of zo...

mXXX

Legacy Member
ik geef je er 40 ecx voor valkyria chronicles kan je voor 30 kopen in game mania... myn ander aanbod van games telt ook nog en je mag zelfs een combo maken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan