Archief - [TR] Wisselend aanbod games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

delerious

Legacy Member
Ik wil de volgende spellen van mijn PS3 console ruilen voor andere spellen van PS3 of DualShock 3 controller:
Combinaties van mijn games mogen, combinatie van game + opleg tegen recentere games mag ook!



PS3:

Mag (Collector's Edition)
[enkel ruilbaar tegen AVP hunter edition ,Bioshock 2 SE ,Dante's Inferno Death edition ,Dragon Age CE of AC2 Black Edition kan met opleg van mijn kant]

500x500.jpg


Dragonball: Raging Blast (Collector's Edition "codes al gebruikt")
DBRBLimitedEdition.jpg


Darksiders
ps3_darksiders.jpg


Need For Speed Shift
9605663.jpg


Ninja Gaiden Sigma 2
ninja-gaiden-sigma-2.jpg


Scene It? Bright Ligts! Big Screen!
ps3_scene_it.jpg


UFC 2009: Undisputed
ufc-2009-undisputed.jpg


Prototype
prototype_ps3.jpg


Fifa 09
fifa-2009-ps3-packshot.GIF


Eat Lead: The Return Of Matt Hazard
article6851839.jpg


Grand Theft Auto IV
gta4_ps_3.jpg


Jericho (Special Edition)
jericho%20steelbook%20package_qjgenth.jpg


Resistance: Fall of man
resistance-fall-of-man.jpg


Ik zoek voornamelijk:

Dante's Inferno (Liefst Death Edition)
Aliens VS Predator (Liefst Hunter Edition)
Bioshock 2 (Liefst Special of Rapture Edition)
Darkvoid
The Saboteur
Dragon Age: Origins (Liefst Collector's Edition)
Avatar: The Game
Demon's Souls (USA versie , Liefst Deluxe Edition)
Buzz Quiz World (Inc. 4 Buzzers)
Wet
Mini Ninjas
BlazBlue (Enkel Limited Edition)
Tekken 6 (Enkel Limited Edition)
Uncharted 2 (Special Edition of Fortune Hunter Edition)
Batman: Arkham Asylum (Enkel Collector's Edition)
Mortal Kombat VS DC-Universe (Enkel Collector's Edition)
Limited Editions, Collector's Edition of Special Editions spreken mij meestal wel aan!

Goblin13

Legacy Member
jericho of prototype vs

AC1
Sega Rally
Brothers in Arms Hells Gateway

delerious

Legacy Member
piet217 zei:
the saboteur ruilen tegen darksiders?

mvg

Is wel mooi aanbod maar ik ga nog even wachten om te zien als ik er games zoals army of two: the 40th day of Bioshock 2 ofzo voor krijg geboden ;) indien dat niet is dit er wel een goede kans in dat ik ja zeg tegen jou ... Mvg!

piet217

Legacy Member
OK keep me posted ;)

onder voorbehoud dat ik hem intussen niet elders geruild heb uiteraard of via andere deals er aan geraakt ben

mvg

randal

Legacy Member
ik heb avatar the game liggen, als die over weekje half of max 2 uit is, zou ik wel interesse hebben in je saw game... als je die nog hebt..;)

kzag dat je het game zoekt oa

delerious

Legacy Member
Bautie zei:
GTA4 ruilen voor Rainbow Six Vegas 2 of Topspin 3 ?

helaas geen intresse in toch bedankt!

randal zei:
ik heb avatar the game liggen, als die over weekje half of max 2 uit is, zou ik wel interesse hebben in je saw game... als je die nog hebt..;)

kzag dat je het game zoekt oa
Inderdaad wel intresse in maar ik had meer gehoopt dat ik saw tegen een game zoals bioshock 2 of army of 2 the 40th day of dantes inferno kon ruilen aangezien dat die games bij mij een hoop interesanter zijn als avatar of de iets ouderen ;) dus ga eerst saw eens uitspelen op mijn gemak en daarna het op het forum zetten en eens zien wat ik geboden krijg ;)

randal

Legacy Member
wel, in de loop van volgende week zal ik avatar uit hebben....(gewoon nog effe vermelden ;))

Goblin13

Legacy Member
Darksiders vs combo van deze
-IL 2 Movik
-MOH airbourne
-DMC4
-BIA

of tegen 1 plus opleg?

delerious

Legacy Member
Goblin13 zei:
Darksiders vs combo van deze
-IL 2 Movik
-MOH airbourne
-DMC4
-BIA

of tegen 1 plus opleg?

3/4 in bezit gehad (DMC zelf nog steeds in bezit op collectors edition) en IL 2 is helaas totaal niets voor mij :p toch bedankt!

randal

Legacy Member
ik begin morgen met army of two 40th day... tis maar effe tippen al :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan