Archief - TR Wisselend aanbod !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

randal

Legacy Member
delerious zei:
Is het de NL-BE versie van de game en in goede staat? indien ja , ok deal ;) MVg!

het hoesje en boekje is int'nederlands.. game in het engels, en alles in goede staat!
enige minpunt: ik ben nu halverwege, tegen vrijdag is ie uit..en kan ie normaal op de post.. dus, als je nu bevestiging heeft, dan pm ik je zo meteen..:)

delerious

Legacy Member
randal zei:
het hoesje en boekje is int'nederlands.. game in het engels, en alles in goede staat!
enige minpunt: ik ben nu halverwege, tegen vrijdag is ie uit..en kan ie normaal op de post.. dus, als je nu bevestiging heeft, dan pm ik je zo meteen..:)
Ik heb zowiezo wel intresse in je game maar ik ga dan mercenaries nog tot vrijdag in aanbod laten staan aangezien ik dan kans heb om misschien nog beter aanbiedingen te krijgen maar als ik dan vrijdag niets beters heb gehad en jij nog steeds wil ruilen lijkt me dat goed ...

randal

Legacy Member
delerious zei:
Ik heb zowiezo wel intresse in je game maar ik ga dan mercenaries nog tot vrijdag in aanbod laten staan aangezien ik dan kans heb om misschien nog beter aanbiedingen te krijgen maar als ik dan vrijdag niets beters heb gehad en jij nog steeds wil ruilen lijkt me dat goed ...

prima..

hou er ook rekening mee dat ik blijf ruilvoorstellen doen en dat mijn zoekertje ook blijft openstaan tot ik een deal in de pocket heb :D

delerious

Legacy Member
randal zei:
prima..

hou er ook rekening mee dat ik blijf ruilvoorstellen doen en dat mijn zoekertje ook blijft openstaan tot ik een deal in de pocket heb :D
Is goed ! en is niet erg als je mij vaak iets aanbied aangezien ik veel games zoek ;) enkel als ik geen intresse heb in de game dan vind ik het vervelend :P Mvg!

daedalus

Legacy Member
interesse in
FEAR2
colin mcrae dirt 1
burnout paradise
fuel?

daedalus

Legacy Member
delerious zei:
in fuel misschien, hangt er van af welke game van mij je wil ervoor ;)

ben aant twijfelen tussen wolfenstein of prototype

edit
heb ook batman eventueel binnenkort
dan zou ik fuel en batman voor wolfenstein en prototype willen ruilen indien interesse

Da_monk112

Legacy Member
Blazblue ( nieuw, 10 minuten in console gezeten )
valkyria Chronicles
UFC 2009 Undisputed
Fallout 3

hier iets voor wolfenstein ? of 2 voor wolfenstein + prototype

delerious

Legacy Member
daedalus zei:
ben aant twijfelen tussen wolfenstein of prototype

edit
heb ook batman eventueel binnenkort
dan zou ik fuel en batman voor wolfenstein en prototype willen ruilen indien interesse

Indien je batman AA en fuel beide hebt wil ik die ruil wel doen tegen prototype en wolfenstein ...

Da_monk112 zei:
Blazblue ( nieuw, 10 minuten in console gezeten )
valkyria Chronicles
UFC 2009 Undisputed
Fallout 3

hier iets voor wolfenstein ? of 2 voor wolfenstein + prototype

blazblue , wat voor game is dit precies en heeft ie trophies ?

randal zei:
mn voorstel vervalt, ruildeal geregeld op de site vanavond:)
Dat vind ik niet erg netjes van je :naughty: jij zei dat je tot vrijdag ging wachten met hem te versturen naar mij omdat jij hem nog uit wouw spelen ... en nu kom je er mee af dat je een andere ruil hebt gemaakt ? nja nee hoor maar vind ik niet goed ... sorry maar vind het gewoon geen net gebaar , ik ga ook niet tegen jou zeggen dat ik het nog moet uitspelen en het dan met iemand anders verruilen hoor ... Lol Mvg :oink:

moeder_theresa zei:
Wolverine tegen mijn Terminator Salvation?

Grtz
Heb ik zelf ;) Mvg!

[-AoLP-]Linkin;12459093 zei:
Eternal Sonata voor prototype?
heb je een beetje uitleg over wat voor soort game het is ? en heeft het trophies ? :)

six_am zei:
Damnation tegen Call of juarez? graag pm indien ok

Ja lijkt me goed, je mag me PM doen ;) Mvg!

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Eternal Sonata is een RPG met cellshaded graphics.
Het spel gaat over de laatste minuten in Frederic Chopin zijn leven.
Het is een fantasievolle game zoals final fantasy.
Het spel heeft wel geen trophies.

groetjes

delerious

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;12464837 zei:
Eternal Sonata is een RPG met cellshaded graphics.
Het spel gaat over de laatste minuten in Frederic Chopin zijn leven.
Het is een fantasievolle game zoals final fantasy.
Het spel heeft wel geen trophies.

groetjes

persoonlijk totaal geen final fantasy fan ... roleplaying vind ik wat saai en eentonig meestal :p bij deze heb ik dan het spel liever niet ... misschien geen andere games in de aanbieding ? MVg!

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
neen sorry op dit moment geen anders games, ik zal je wel contacteren als ik iets heb!

groetjes

daedalus

Legacy Member
jup batman heb ik normaal ook te ruil
wel liefst afspreken IRL als da mogelijk is
je woont toch niet ver
ergens tussenin

ga deze avond even een review zoeken van wolfenstein en dan zal ik je straks iets laten weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan