Li1quid
Legacy Member
Hierbij staat mijn Resident Evil 5 te ruil
Ik heb ook nog 2 DLC ( 2 extra missies)
-Lost in nightmares
-Desperate escape ( moet nog uitkomen maar die krijg je nog)
De 2 DLC hebben een waarde van 10€
Interesse in Batman AA,infamous... andere voorstellen mogen natuurlijk ook
Ruilen tegen nieuwere games + opleg langs mijn kant is mogelijk
Ik heb ook nog 2 DLC ( 2 extra missies)
-Lost in nightmares
-Desperate escape ( moet nog uitkomen maar die krijg je nog)
De 2 DLC hebben een waarde van 10€
Interesse in Batman AA,infamous... andere voorstellen mogen natuurlijk ook
Ruilen tegen nieuwere games + opleg langs mijn kant is mogelijk
