Archief - [TR] diverse PS3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedet!

Legacy Member
Volgende PS3 games te ruil:

CoD4: Modern Warfare.
Ratched & Clanck:Tools of destruction
Half Life²:The Orange Box
MLB '07:The Show
Stuntman:Ignition
Midnight Club:Los Angeles.
Uncharted 2:Among thieves CE (tinbox, helemaal compleet)

Voor Uncharted2 enkel in RockBand Beatles (alleen de gitaar als instrument volstaat) en daar wil ik eventueel nog wel wat voor bijleggen.

Laat maar horen wat je nog hebt liggen. 2,3,4 voor 1 of 2, alle combo's zijn mogelijk, eventueel ook nog op zoek naar een fatsoenlijke PS3 headset of een dualshock controller (draadloze triller :) )

Afhalen kan in Deurne bij Antwerpen, ik wil eventueel ook wel in mijn auto springen als het niet te ver en de moeite is. Tijdens de week overdag is zelfs de as Mechelen - Antwerpen (of andersom) mogelijk.

Ge ziet, ik ben de moeilijkste niet

mXXX

Legacy Member
soul caliber 4 voor cod 4?
indien je niet te ver bent kan ik komen afhalen

Vedet!

Legacy Member
Was er even vergeten bij te zeggen dat Uncharted de Collectors edition in tincan is.

$carface

Legacy Member
interesse in deze: call of juarez 2 ,il-2 sturm. , nhl09,tiger woods09

kibo

Legacy Member
CoD4: Modern Warfare

interesse in onderstaande?
-Far Cry 2
-Turok
-Condemned 2

Vedet!

Legacy Member
Uncharted 2 is ondertussen weg.
Geen intresse Kibo maar thx.
$careface je hebt een PM

Vedet!

Legacy Member
six_am: geen teamsport fanaat maar bedankt, maar Stuntman mag voor 15inc. weg.
Mxx: bedankt maar die heb ik al gehad, maar mw1 mag voor 20 incl.

dus volgende beschikbaar:
CoD4: Modern Warfare.20 incl.
Ratched & Clanck:Tools of destruction 15 incl.
Half Life²:The Orange Box 15 incl.
MLB '07:The Show 12 incl.
Stuntman:Ignition 15 incl.
Midnight Club:Los Angeles.15 incl.

ruilen kan ook...just shout.

Vedet!

Legacy Member
voor afhalen wil ik er misschien nog wel iets afdoen, voor 10 inc. loop ik niet naar het postkantoor.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
ruil the orange box voor Mirrors edge? Anders geef ik 13 incl

Vedet!

Legacy Member
SpeedySpeedsUp, ok voor de ruil pm me jouw gegevens dan kan hij hier morgen op de post.

update:
CoD4: Modern Warfare.20 incl.
Ratched & Clanck:Tools of destruction 15 incl.
Half Life²:The Orange Box 15 incl.
MLB '07:The Show 12 incl.
Stuntman:Ignition 15 incl.
Midnight Club:Los Angeles.15 incl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan