Archief - [TK/TR]Veel PS3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Steve Emp

Legacy Member
Brütal Legend ruilen voor Operation Flashpoint 2 Dragon Rising?

de-rector

Legacy Member
@shadowfox: maak het excl en het is goed voor mij
@lord of king: voor guest of booty zou ik wel graag 5 excl hebben, anders verdien ik nog maar 2,5 euro met dat spel. En na paar reviews gezien te hebben denk ik toch dat ik dan liever ACIT heb dan borderlands.
@Steve Emp: sorry, geen interesse in dragon rising
@Memorexxx: sorry, geen interesse in tekken 6

de-rector

Legacy Member
Ik zou toch nog liever iets meer zien, maar toch bedankt.

fearofthedark

Legacy Member
15 incl voor brutal legend, want ik kan em ook 2de hands kopen hier in de winkel achter mij

lord of king

Legacy Member
de-rector zei:
@shadowfox: maak het excl en het is goed voor mij
@lord of king: voor guest of booty zou ik wel graag 5 excl hebben, anders verdien ik nog maar 2,5 euro met dat spel. En na paar reviews gezien te hebben denk ik toch dat ik dan liever ACIT heb dan borderlands.
@Steve Emp: sorry, geen interesse in dragon rising
@Memorexxx: sorry, geen interesse in tekken 6

mijn laatste bod is dan 6 incl. hoger ga ik niet.

grt

de-rector

Legacy Member
@fearofthedark: laat maar, dan hou ik hem liever bij dan hem voor 15 euro te verkopen
@lord of king: sorry, ma 5 excl is minimumprijs, da komt neer op in totaal 7,5 euro en da is echt ni zoveel

daedalus

Legacy Member
de-rector zei:
@fearofthedark: laat maar, dan hou ik hem liever bij dan hem voor 15 euro te verkopen
@lord of king: sorry, ma 5 excl is minimumprijs, da komt neer op in totaal 7,5 euro en da is echt ni zoveel

dan bied ik 7incl op r&c qfb

Ironbreaker1

Legacy Member
is ratchet an clanck act speelbaar in het nederlands of id het een complete Engelse versie?

Malkavian

Legacy Member
Ironbreaker1 zei:
is ratchet an clanck act speelbaar in het nederlands of id het een complete Engelse versie?
Als je PS3 in het Nederlands staat ingesteld zal hij volledig Nederlandstalig zijn.

Zgble

Legacy Member
assassins creed 2 ruilen tegen 1 van volgende : resident evil 5, fallout 3, oblivion, burnout paradise, midnight club la, gta 4, metal gear solid 4?

Goblin13

Legacy Member
intresse in brothers in arms vs wet? of valkery chronicles?

de-rector

Legacy Member
@ironbreaker: malkavian heeft idd al het antwoord gegeven ;)
@new blood: sorry, geen interesse
@zgble: sorry, geen interesse
@shadowfox: bod genoteerd
@goblin13: wet is al weg, sorry
@daedalus: ok, deal,PM send

mXXX

Legacy Member
indien resident evil 5 geen import is:

ruilen vs: operation flashpoint 2 + 5€ langs uwe kant? (operation flashpoint is vele nieuwer...)
of ruilen vs mirrors edge?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan