cerb69
Legacy Member
de-rector zei:@cerb69: voor 25 incl kan je hem hebben
Is goed, PM me de gegevens maar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de-rector zei:@cerb69: voor 25 incl kan je hem hebben
Ik hou het bij dit bod. Gelieve te laten weten of je noteert, anders vervalt hetde-rector zei:@shadowfox: maak het excl en het is goed voor mij

de-rector zei:@shadowfox: maak het excl en het is goed voor mij
@lord of king: voor guest of booty zou ik wel graag 5 excl hebben, anders verdien ik nog maar 2,5 euro met dat spel. En na paar reviews gezien te hebben denk ik toch dat ik dan liever ACIT heb dan borderlands.
@Steve Emp: sorry, geen interesse in dragon rising
@Memorexxx: sorry, geen interesse in tekken 6
de-rector zei:@fearofthedark: laat maar, dan hou ik hem liever bij dan hem voor 15 euro te verkopen
@lord of king: sorry, ma 5 excl is minimumprijs, da komt neer op in totaal 7,5 euro en da is echt ni zoveel
Als je PS3 in het Nederlands staat ingesteld zal hij volledig Nederlandstalig zijn.Ironbreaker1 zei:is ratchet an clanck act speelbaar in het nederlands of id het een complete Engelse versie?