new blood
Legacy Member
@ solidschut: idd, dat bedoel ik 
@ goblin13: sry geen interesse
@ randal: transformers 2 bedoel ik...
@ nickcollyns: spijtig dat je itrader in de min staat anders noteerde ik het...
@ reinzwijn: miss wel interesse in club, dat is toch het spel van 50cent he?
@ tinytim: sry dude, spijtig genoeg geen interesse (staat ook te koop)
@ blazinn: sry, geen interesse

@ goblin13: sry geen interesse
@ randal: transformers 2 bedoel ik...
@ nickcollyns: spijtig dat je itrader in de min staat anders noteerde ik het...
@ reinzwijn: miss wel interesse in club, dat is toch het spel van 50cent he?
@ tinytim: sry dude, spijtig genoeg geen interesse (staat ook te koop)
@ blazinn: sry, geen interesse
