Archief - [TK][TR] Virtua Tennis 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pieter3770

Legacy Member
De titel zegt 't zelf...ik verkoop Virtua Tennis 2009.
Het spel is 2x opgestart (was me net iets té arcade).
Minimumprijs: 18 € incl
Meeneemprijs: 30 € incl
Gelieve ook inclusief verzendingskosten te bieden.

Afsluitdatum zet ik er zo snel mogelijk bij.
Iemand die kan afhalen heeft een streepje voor.

MuSSo

Legacy Member
kon hem hier kopen van vicentr voor 12incl maar wegens geen boekje aanwezig heb ik gepast. Meer zal ik ook niet geven

mvg

Pieter3770

Legacy Member
MuSSo zei:
kon hem hier kopen van vicentr voor 12incl maar wegens geen boekje aanwezig heb ik gepast. Meer zal ik ook niet geven

mvg

Leuk dat je dat hier even komt melden. :)
Je zegt het zelf al, je kon 'm voor 12 euro kopen zonder boekje (ik veronderstel dat je 'm daar ook niet kreeg voor minder dan 12).
Bij deze zit er wel een boekje. Deze is dus duurder. Logisch toch? :)

ikzenrar zei:
ruilen tegen saint's row 2

Bedankt voor 't aanbod, maar ik heb geen interesse in dit spel.

darkarrow

Legacy Member
MuSSo zei:
kon hem hier kopen van vicentr voor 12incl maar wegens geen boekje aanwezig heb ik gepast. Meer zal ik ook niet geven

mvg
Waarom je dat komt melden snap ik ook niet maar swat.
Je hebt in vincentr zijn topic geboden op VT 3
dit is de 4 zogezegt.


Ik wil je er 15€ voor geven,moest je van gedacht veranderen?

Pieter3770

Legacy Member
Dan moet je dat van de eerste keer deftig uitleggen.
En inderdaad, daar gaat de editie van vorig jaar aan 10 euro buiten.
Hier verkoop ik de opvolger. (die zal niet ergens nieuw zien liggen voor 15 euro).

Nu back to business! :)

darkarrow

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Dan moet je dat van de eerste keer deftig uitleggen.
En inderdaad, daar gaat de editie van vorig jaar aan 10 euro buiten.
Hier verkoop ik de opvolger. (die zal niet ergens nieuw zien liggen voor 15 euro).

Nu back to business! :)

Voila...
Ik kan het in leuven komen afhalen moest u 15€ goed vinden.

Pieter3770

Legacy Member
Saba zei:
Ruilen tegen SF4, UFC, Fifa09, COD:WAW of NFSU?

Sorry, had hier inderdaad overgekeken. Deze spellen heb ik al gehad en/of interesseren me niet (meer).

darkarrow zei:
Voila...
Ik kan het in leuven komen afhalen moest u 15€ goed vinden.

Is nog niet genoteerd, maar daar kom ik misschien nog op terug. Als er verder geen interesse meer komt kan ik hier misschien wel mee akkoord gaan.

Ow_jeih

Legacy Member
Pieter3770 zei:
De titel zegt 't zelf...ik verkoop Virtua Tennis 2009.
Het spel is 2x opgestart (was me net iets té arcade).
Minimumprijs: 18 € incl
Meeneemprijs: 30 € incl
Gelieve ook inclusief verzendingskosten te bieden.

Afsluitdatum zet ik er zo snel mogelijk bij.
Iemand die kan afhalen heeft een streepje voor.
20euro en ik kom het vandaag ophalen? (ik moet in Tienen zijn)

Pieter3770

Legacy Member
Ow_jeih zei:
20euro en ik kom het vandaag ophalen? (ik moet in Tienen zijn)

Kun je alleen vandaag afhalen?
Ik zou 't anders nog even open willen laten voor andere bieders.
Kun je 's avonds afhalen? Want ik ben pas rond 18u45 terug van mijn werk.
Het is alleszins genoteerd, en ik zal zo snel mogelijk beslissen of ik dan vanavond al afsluit of niet.
Als er nu iemand over wil gaan met bieden en er is verzending nodig moet er sowieso al 22 € geboden worden. Anders verkoop ik liever dmv afhaling (=minder moeite).

Ow_jeih

Legacy Member
Mja eigenlijk wel, ik kom daar niet veel op dit moment. Ik moet toevallig vandaag in Tienen zijn en dan kon ik dat combineren ;)

Ik snap natuurlijk wel dat je nog even wilt wachten ;)

Pieter3770

Legacy Member
Ow_jeih zei:
Mja eigenlijk wel, ik kom daar niet veel op dit moment. Ik moet toevallig vandaag in Tienen zijn en dan kon ik dat combineren ;)

Ik snap natuurlijk wel dat je nog even wilt wachten ;)

En hoelaat kom je er vandaag?

Je kan er natuurlijk ook 20 € incl van maken. Dan stuur ik 't op mocht er niemand anders over gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan