starkiller
Legacy Member
Te koop of te ruil;
Killzone 2 Platinum:
- nieuw
- reden van verkoop: The Hut heeft mij de verkeerde versie opgestuurd, en ik heb weinig zin om het terug naar hun te sturen. Ik wou de non-platinum versie die, op het moment van bestellen, nog op hun site beschikbaar was.
- minimum: 10€
- meeneem: 15€ (inclusief zendingskosten)
DJ Hero:
- 2 x gebruikt (maw als nieuw)
- reden van verkoop: Na 2 x het spel gespeeld te hebben, moet ik toch concluderen dat het spel niet echt iets voor mij is (ondanks de leuke mashups die bij het spel zitten)
- minimum: 60€
- meeneem: 70€ (exclusief zendingskosten)
DJ Hero kan opgestuurd worden, maar dan is het op eigen risico... Ik pak het uiteraard goed in
Een ruil mag ook, alhoewel ik niet direct iets heb waarnaar ik op zoek ben. Tenzij iemand een zwarte Wii zou aanbieden
Als je iets wilt ruilen; doe gerust een voorstel, maar dan enkel PS3 games, Blu Ray's
Killzone 2 Platinum:
- nieuw
- reden van verkoop: The Hut heeft mij de verkeerde versie opgestuurd, en ik heb weinig zin om het terug naar hun te sturen. Ik wou de non-platinum versie die, op het moment van bestellen, nog op hun site beschikbaar was.
- minimum: 10€
- meeneem: 15€ (inclusief zendingskosten)
DJ Hero:
- 2 x gebruikt (maw als nieuw)
- reden van verkoop: Na 2 x het spel gespeeld te hebben, moet ik toch concluderen dat het spel niet echt iets voor mij is (ondanks de leuke mashups die bij het spel zitten)
- minimum: 60€
- meeneem: 70€ (exclusief zendingskosten)
DJ Hero kan opgestuurd worden, maar dan is het op eigen risico... Ik pak het uiteraard goed in

Een ruil mag ook, alhoewel ik niet direct iets heb waarnaar ik op zoek ben. Tenzij iemand een zwarte Wii zou aanbieden
Als je iets wilt ruilen; doe gerust een voorstel, maar dan enkel PS3 games, Blu Ray's

