Archief - [TK/TR] Guitar Hero's + gitaren ,Borderlands,Brutal Legend.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeffkeuh

Legacy Member
Ik verkoop/ruil het volgende:

-GH metallica VERKOCHT
-GH5
-GH world tour VERKOCHT
-GH Greatest hits VERKOCHT
-3Guitar Hero gitaren, 1 daarvan hapert de strumbar, hij werkt enkel juist als je linkshandig speelt of rechtshandig omhoog strumt. VERKOCHT
-Brutal Legend VERKOCHT
-Borderlands VERKOCHT


Ik ben voor te ruilen enkel geinterresseerd in assassin's creed 2 ;)

hier zie je een foto :D


jeffkeuh

Astro

Legacy Member
30 euro excl voor GH Metallica en GH world tour tesamen...

Wat is meeneem? Kan er maandag verstuurd worden?

heheheh

Legacy Member
Kan GH: Metallica met de gitaar van GH3: Legends of Rock (het Les Paul model) gespeeld worden?
Zo ja, een bodje van €20 incl.

Wilcao

Legacy Member
welke gitaar hapert? want wil graag een gitaar (liefst die rode) met de guitar hero world tour en kom hem afhalen (zo snel mogelijk, kan zelfs morgen ervoor komen). €35 excl.?

Wama

Legacy Member
Pakketprijs voor alle GH's + 2 werkende gitaren?
Afhalen is geen probleem.
(Gelieve prijs ook via Pm te versturen, moest ik dit topic uit het oog verliezen).

Wilcao

Legacy Member
Wama zei:
Pakketprijs voor alle GH's + 2 werkende gitaren?
Afhalen is geen probleem.
(Gelieve prijs ook via Pm te versturen, moest ik dit topic uit het oog verliezen).
dan kunnen wij niet meer overbieden dus gelieve het hier te doen :)

jeffkeuh

Legacy Member
Wama zei:
Pakketprijs voor alle GH's + 2 werkende gitaren?
Afhalen is geen probleem.
(Gelieve prijs ook via Pm te versturen, moest ik dit topic uit het oog verliezen).

150€ lijkt me een mooie prijs?

edit: ja je kan al deze GH's met de GH3 gitaar spelen, en de covers van de gitaar kan je verwisselen,de "gele,houten" hapert)

jeffkeuh

Legacy Member
Forzaracing zei:
20 incl voor brutal

30€ is toch wel de min. prijs denk ik, de game is pas 2maanden uit.


voor de andere boden op GH, ik wacht even op de reactie van wama ;)

jeffkeuh

Legacy Member
@Wil, jij wil enkel world tour, dus ik wacht even op de reactie van wama omdat hij alles in 1x wilt kopen ;)

Wilcao

Legacy Member
oke, en de gitaar natuurlijk. Tot hoelang ben je bereid te wachten?

jeffkeuh

Legacy Member
hij heeft nog maar 2uur geleden gereageerd, dus ik wacht nog even

lykmeraid

Legacy Member
Interesse in GH: World Tour + 2 werkende gitaren.
€60

Woon niet ver dus kan komen afhalen. Breng je me op de hoogte via PM als je een beter aanbod hebt of als ik win?

mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan