Archief - TK/TR god of war collection

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R-3d

Legacy Member
hallo,

zoals thread zegt, god of war collection te ruil of te koop
perfect in orde, deze week nog maar aangekocht.
mag weg wegen uitgespeeld. code god 3 demo, weetniet ofdat dat erbij zit, meschien in boekje heb nog niet gekeken. als het erbij zit is het nog niet gebruikt.

Enkel te ruil tegen: dragon age origins of AC 2

te koop: min 40€, meeneem 45€ excl

voorkeur gaat naar ruil.

FromZero2Hero

Legacy Member
Toevallig toch niet geïnteresseerd in Batman: AA?

hanske82

Legacy Member
dragon age en AC heb ik niet.

interesse in bioshock en COD 4 goty?

Goblin13

Legacy Member
Mss intresse in armored core for answer + devil may cry 4 + resistance 2 + Liar?

FromZero2Hero

Legacy Member
€25 incl.

Je kan hem nieuw kopen voor €33.

R-3d

Legacy Member
alsje hem goedkoper kan krijgen doe mr :p, hier aangekocht in video palace voor 50€

H3llriser

Legacy Member
Die koop je voor 33€ in Canada en ze zijn nog zo beleefd om op de externe verpakking 25€ te schrijven zodat de douane ze niet open doet...

hot stuff

Legacy Member
Kijk als ik het van de US/can. laat afkomen, is het 1 a 2 weken (soms 3 weken) onderweg. En hier als het goed gaat, ne dag 2 of 3.
Waarom breken jullie verkoop zo af (daar kost het zoveel en daar is het zoveel).
Laat de mensen toch bieden.

Gusken

Legacy Member
Omdat er hier zo van die mensen zijn die games importen & ze dan sealed hier op het forum smijten voor de nieuwprijs of soms nog zelfs duurder. (N/o aan ts moest hij hem wel degelijk hier in België gekocht hebben :p)

hot stuff

Legacy Member
jnsjee zei:
Omdat er hier zo van die mensen zijn die games importen & ze dan sealed hier op het forum smijten voor de nieuwprijs of soms nog zelfs duurder. (N/o aan ts moest hij hem wel degelijk hier in België gekocht hebben :p)

En het probleem is ? Dees is toch een vrij land, niet?
Sommige mensen hebben geen cc.
Een game-zaak maakt toch ook winst op de spellen die ze verkopen.

R-3d

Legacy Member
is wel degelijk hier in belgie aangekocht, kasticket krijgje erbij. en zoals gezegd import kosten en lange wacht termijn, dus niet afkomen met voor 30€ hebbek em nieuw. hier krijgje het inde bus de volgende dag bij betaling.

terug on topic

trade: Dragon age origins of ac2
sell: min 40€ meneem 45€

FromZero2Hero

Legacy Member
1. De winkel waar je het hebt gekocht heeft die games zelf geïmporteerd omdat ze hier niet verkrijgbaar zijn.
2. "Free Delivery" betekent dat de verzendkosten zijn inbegrepen.
3. 5 werkdagen is niet lang.

Nu zwijg ik. ;)

R-3d

Legacy Member
denk het niet, ik heb nog geen code gebruikt maar er zit geen extra briefje ofzo bij met code.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan