Shyheim
Legacy Member
Is niet mijn ding precies, heb er ook maar 1 à 2x op gespeeld... 69 EUR voor betaald bij de release, en dan nooit meer aangeraakt, balen. 
Zit zelfs nog een EA registratiecode bij op de achterkant van de handleiding, en een code voor Santiago Bernabeu ofzoiets... Nooit gebruikt.
Zou wegmogen bij een mooi bod, ruil is ook mogelijk...
Gaat alleen weg als er iets is dat mij aanstaat, pas wanneer ik deal maak dus.
LTJ

Zit zelfs nog een EA registratiecode bij op de achterkant van de handleiding, en een code voor Santiago Bernabeu ofzoiets... Nooit gebruikt.
Zou wegmogen bij een mooi bod, ruil is ook mogelijk...
Gaat alleen weg als er iets is dat mij aanstaat, pas wanneer ik deal maak dus.

LTJ
