Archief - [TK][TR] Dragon Ball: Raging Blast (PS3) SEALED. PRIJSVERLAGING.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VincentCr

Legacy Member
Ik wil ook wel rise of the argonauts en socom geven voor het spel..

bombombom

Legacy Member
ruilen tegen Call of juarez: BiB ?

Zeer leuke cowboy shooter achtig spel, vele goede reviews etc...

NowItsMyTurn

Legacy Member
Srry mensen, geen interesse in alles die al geofferd werd...

Groeten,
Kristof.

NowItsMyTurn

Legacy Member
VincentCr zei:
45excl is je vaste prijs ofwa?

Idd.
Dit mag wel, want het spel zit nog in plastiek. In de winkel vindt je het voor 55 Euro, bij mij voor 45....

Groeten,
Kristof.

NowItsMyTurn

Legacy Member
VincentCr zei:
vr 30 koop ik hem

Voor minder dan 40 Euro gaat hij niet weg. Hij is nooit gebruikt geweest en zit nog in het plastiek.
30 Euro moet je maar bieden op een 2e hands. Ik denk dat je deze dan misschien al wel kunt krijgen.

Groeten,
Kristof.

Shadowfox

Legacy Member
Ik ga ook nog eens proberen;

€35 excl. dit is een niet zo populair genre, dus ik denk dat je hiermee wel tevreden kan/mag zijn.
Anders ist een free up (je zal het kunnen gebruiken) :)

b0rn2die4

Legacy Member
als die in een ps3 pakket zat, staat er op de achterzijde van het spel toch dat het niet afzonderlijk te verkrijgen valt, dus ook niet te verkopen, enkel ruil is toegelaten gok ik :)

free up.

Shadowfox

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
als die in een ps3 pakket zat, staat er op de achterzijde van het spel toch dat het niet afzonderlijk te verkrijgen valt, dus ook niet te verkopen, enkel ruil is toegelaten gok ik :)

free up.
BullSh*t.

Ik heb Uncharted 2 gekregen bij m'n PS3 (dus met een aangepaste doos e.d.) en daar staat niets speciaals op. Het zou me zelfs verwonderen als het niet compleet dezelfde was als die in winkelrekken.

b0rn2die4

Legacy Member
Shadowfox zei:
BullSh*t.

Ik heb Uncharted 2 gekregen bij m'n PS3 (dus met een aangepaste doos e.d.) en daar staat niets speciaals op. Het zou me zelfs verwonderen als het niet compleet dezelfde was als die in winkelrekken.

bullsh*t? nee hoor. Heb 2ps3 pakketten in handen gehad, allebei met een game bij, op achterkant rechtsvanonder staat er in het engels "not to be sold seperately" of nederlands " niet afzonderlijk verkrijgbaar" .

Maar het is jouw aankoop, ur choice.

mvg,,

Shadowfox

Legacy Member
Ik heb net nogmaals gekeken op mijn Uncharted 2 en ik zie dat er niet op staan :s

b0rn2die4

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik heb net nogmaals gekeken op mijn Uncharted 2 en ik zie dat er niet op staan :s

ik zeg je alleen maar dat ik mirrors edge + gt5 prologue beide in een pakket gekocht heb met een ps3 en daar staat rechtsvanonder op de achterflap duidelek op in het zwart en wit met een wit kader rond wat ik in vorige msg heb getypt.

soit => :offtopic:

succes nog :applause:

NowItsMyTurn

Legacy Member
Bedankt voor alle commentaar. Dat kon deze thread wel gebruiken.
In ieder geval op mijn spel staat niet dat ik het niet mag traden of verkopen nog op m'n ps3 pakket....
Het bod van 35 excl. is in de goede richting maar te weinig nog voor mij.... Srry.
Ik wacht nog even af indien er misschien andere voorstellen komen.
Wie weet contacteer ik u nog wel....

Groeten,
Kristof.

Voorlopig bod:
35 excl. voor Shadowfox
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan