Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FromZero2Hero zei:Hmmm, misschien wel geïnteresseerd.
Is het geluid/beeld écht goed? Want ik heb The Bourne Trilogy ook op blu-ray en ik vond het eigenlijk wat tegenvallen. Bevatten de blu-rays ook NL-subtitles
Kwaliteit hangt misschien ook af van de ouderdom van tv?

FromZero2Hero zei:Nja, geen NL subtotles, dan heb ik geen interesse. Toch bedankt.

b0rn2die4 zei:Is engels dan zo een probleem ? lol succes nog![]()
FromZero2Hero zei:Nja, mijn Engelse grammatica is niet uitgebreid genoeg. Ik versta het meeste wel.
