Archief - [TK/TR] 5 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arades

Legacy Member
De prijzen zijn de minimumprijzen incl verzending.

- Batman AA Collectors edition: 45€ Alles aanwezig + ongebruikte code!
- Il2 Sturmovik: 22€ incl -> sold
- Street Fighter IV: 18€ incl
- Mirrors Edge: 12€ incl
- Assassins Creed non-platinum: 12€ incl

Edit: De Batman AA Collectors edition word enkel verzonden met verzekering: 6,2€ bij de post of 4€ via Kiala! Ruilen, enkel voor een recente topgame!

Arades

Legacy Member
Allé vooruit, uw games ruilen in iemand anders zijne topic :D

Ontopic: UP1

ikzenrar

Legacy Member
die vliegtuiggame tegen redfaction nfs undercover of wheelman?

ikzenrar

Legacy Member
vliegtuiggame tegen red faction guerilla of the force unleashed?

Arades

Legacy Member
celifor zei:
heb je miss intressen in motorstorm 2 of dirt?

Enkel in Dirt 2

b0rn2die4 zei:
die batman aa : nba 2k9+stuntman ignition+fear2?

De Batman AA box wil ik liever verkopen maar die nba 2k9 wil ik wel ruilen tegen een andere game eventueel.

ikzenrar zei:
vliegtuiggame tegen red faction guerilla of the force unleashed?

RFG niet mijn ding en Force Unleashed ligt hier al

Arades

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
nba 2k9 vs il2 sturmovik?

Ik was eerder aan het denken voor Street Fighter IV, AC1 of Mirrors edge. Games met jaartallen zijn het jaar nadien amper nog iets waard omdat er toch een andere versie uitkomt. Ik vind het iets te min om te ruilen met Sturmovik.

b0rn2die4

Legacy Member
Phille023 zei:
Ik was eerder aan het denken voor Street Fighter IV, AC1 of Mirrors edge. Games met jaartallen zijn het jaar nadien amper nog iets waard omdat er toch een andere versie uitkomt. Ik vind het iets te min om te ruilen met Sturmovik.

mja de 2k9 is nog steeds beter dan de 2k10 vn nba hoor :p veel bugs, en die 2k9 wordt niet meer geproduceerd ^^ in die andere spellen heb ik geen interesse of heb ze al. :)

Arades

Legacy Member
Ik zal het nog is in overweging nemen. Morgen laat ik u iets weten.

b0rn2die4

Legacy Member
Phille023 zei:
Ik zal het nog is in overweging nemen. Morgen laat ik u iets weten.

is goed doe maar via pm dan he dat ik niet dze thread steeds moet checken ;)

mvg,,

Mapogo

Legacy Member
Il2 Sturmovik tegen :

assassins creed I of
oblivion of
burnout

of een combo van deze games tegen batman limited edition + eventuele opleg
heb ook nog dragon age origins + verzendkosten over voor batman

Arades

Legacy Member
robbers zei:
Il2 Sturmovik tegen :

assassins creed I of
oblivion of
burnout

of een combo van deze games tegen batman limited edition + eventuele opleg
heb ook nog dragon age origins + verzendkosten over voor batman

Sturmovik is een heel pak meer waard imo als wat jij voorstelt. De game is al verkocht ondertss.

Dragon Age heb ik al voor pc. Die Batman AA wil ik eventueel wel versturen maar dan zijn de verzendkosten 6,2€ met verzekering en een doosje van dat formaat vinden lijkt me niet evident. Of met Kiala 4€.

En ruilen met de Batman enkel voor een recente topgame vermits het de collectors edition betreft met alles erbij in perfecte staat en de bijgeleverde code is nog niet gebruikt geweest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan