Archief - [TK/TR] 22 PS2-games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SolidSchut

Legacy Member
Er zitten oude games bij die wss. niemand nog interesseren maar ook wat nieuwere en een paar toppers. Ze zijn allemaal in uitstekende staat. Een paar heb ik wel ook ooit 2de hands gekocht maar dat is niet te zien en weet zelfs niet meer de welke :)

Non-Plat.:
Stuntman Ignition
Splintercell Double Agent

Tekken 4
Silent Hill 3
The Getaway
Driver 4 Parallel Lines
Final Fantasy X
Resident Evil 4

The Godfather
GTA San andreas
Medal of Honor Frontline
Need for Speed hot pursuit 2
Pro Evolution Soccer 3
Tony Hawk's Undergound 2 (Frans doosje en Duits spel)
Mashed
FIFA 2002
WRC

Platinum:
God of War I
God of War II
Gran Turismo 4


Burnout 3
JAK II Renegade

Bied maar, geen belachelijke boden maar toch zet ik (nog) geen minimumprijzen. Wil zien hoe het loopt. Ruilen mag ook tegen PS3-games, mits opleg van mijn kant of meerdere games langs mijn kant.
Als je bod me aanstaat zeg ik het en geef ik nog 24u om over te bieden aan anderen.

:edit: Verzendingskosten zijn 2euro blijkbaar.
:edit: Rood is verkocht

rossmoff

Legacy Member
Silent Hill 3, God of War I, God of War II, Final Fantasy X. 20 euro incl

mohaa51

Legacy Member
Stuntman Ignition
Splintercell Double Agent
Tekken 4
Resident Evil 4

20 euro incl verzending

MajorK

Legacy Member
SolidSchut zei:
Platinum:
God of War I
God of War II

Ik ben wel eens curieus naar deze spellen. 15 euro exclusief? Ik heb feitelijk geen enkel idee of dat een aanneembaar bod is, maar dat is wat ik er wil voor geven :)?

Groeten,

MajorK

s_kaiba

Legacy Member
Stuntman Ignition
Splintercell Double Agent
Silent Hill 3
The Getaway
Tekken 4
Driver 4 Parallel Lines

25€ afgehaald

SolidSchut

Legacy Member
@Rossmoff sorry een stuk te laag. Hou dan zonder verzendkosten 2euro over per game. Zeker bij die games vind ik dat vééél te weinig

@mohaa51 Sorry maar ook te laag, idem zoals bij Rossmoff. Hou geen 2euro over per game.

@MajorK 15excl. is genoteerd. Als er voor middernacht niemand hoger biedt op die games zijn ze voor jou.

@s_kaiba Ook iets te weinig. 30 afgehaald zou ik nog overwegen.

@omabroodje: Bod genoteerd. Als er niemand hoger biedt voor middernacht is het van jou

Jayvie

Legacy Member
Heb ook interesse in enkele games. Maar ik heb geen idee hoe je uw verzendkosten berekent?
20 inc voor 4 games, en volgens u hou je dan geen 2 euro per game over? Verzending is maar 5.70 euro hoor :)

Anyway, hoeveel voor SH3 en RE4 met verzending inbegrepen dan?

SolidSchut

Legacy Member
Mea Culpa. Heb de site van de post geraadpleegd en het is dus ong. 2€ per pakket verzending ipv 2€ per game. Excuses hierbij. Maar ik blijf er wel bij dat de boden iets te laag waren.

Voor RE4 en SH3 had ik dan volgens de nieuwe berekening gedacht aan 18incl. ?

:edit: Jayvie hoe kom jij aan die 5,70 euro? Want 2 euro voor een pakket klopt dan ook niet? miljaar :)

Jayvie

Legacy Member
Vanaf 3 games gaat het niet meer in een enveloppe en moet het
a)via Taxipost/doosje = €5.70 verzending
b)via twee verschillende enveloppes = €1,77 + €1,77 (normaal, kan ook ietske meer zijn)

Als je twee games hebt is het normaal €1,77 verzendkosten.

Bij dit alles moet je eventueel nog rekening houden met enveloppes en ander verpakkingsmateriaal ook, dat is niet inbegrepen in die prijzen!

Bon :p

*edit* SH3 heb ik blijkbaar al, tis de 4 die ik nog mis.

Bod van 13 inc voor

-Resident Evil 4
-Stuntman Ignition

SolidSchut

Legacy Member
Oké vree bedankt voor de uitleg, :)
nu vind ik 13incl wel iets te weinig voor die 2 games.
Voor 17incl. hebben we een deal. Mits de 24u overbied-tijd die nog loopt dan, er is namelijk al een (minder) bod van s_kaiba op stuntman

s_kaiba

Legacy Member
indien je iets overene komt met javie voor die stuntman doe ik een bod op de rest van 25€.
Indien jav geen verdere intresse heeft is het goed voor 30€ afgehaald.

s_kaiba

Legacy Member
Ok pm me maar dan indien het ene deal is solid.
En thx jav dat ik de eer krijg ;).

En dan durven ze nog zeggen dat de jeugd niet vriendelijk is :).

SolidSchut

Legacy Member
@s_kaiba: 30euro is genoteerd dan. Nog 24u en het is een deal.

:edit: Jayvie ben jij nog geïnteresseerd in RE4?

rossmoff

Legacy Member
Silent Hill 3, God of War I, God of War II, Final Fantasy X. 30 euro incl dan :-)?

SolidSchut

Legacy Member
@rossmoff: Dat overtreft de boden van omabroodje (FF X), s_kaiba (SH3) en majorK (GOW 1 en 2) niet echt. Komt er eigenlijk ong. mee overeen. Geef nog voorkeur aan hun boden nu. Als je wil overbieden, bereken dan hoeveel zij elk voor het spel betalen en ga erover :)
(dus voor jouw pakketje zou 35incl. een hoger bod vormen dan)

Tussenstand:
FFX: 10€incl (8excl.) -->omabroodje
GOW 1 en GOW 2: 15excl. (17incl.) --> majorK
Splintercell, SH3, getaway, TEK4,
DRIV4, stuntman : 5€/spel (30€ afgehaald) --> s_kaiba

SolidSchut

Legacy Member
FF X verkocht! --> PM sent omabroodje
GOW 1 - 2 verkocht! --> PM sent majorK

SolidSchut

Legacy Member
Stuntman Ignition,Splintercell Double Agent,Silent Hill 3,The Getaway,Tekken 4, Driver 4 Parallel Lines verkocht! --> PM sent s_kaiba
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan