Archief - [TK]Dual Shock 3 controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

filoe

Legacy Member
Zoals titel vermeld verkoop ik deze nagelnieuwe en ongebruikte ps3 controller.

Hij zit niet in het origineel doosje maar komt uit men pakket (ps3 250 gig. met uncharted 2)

Ik heb deze slim gekocht daar men oude stuk was en daar had ik al 2 controllers op (dus nu 3) en die nieuwe zet ik nu te koop.

Min. prijs 45€
Meeneemprijs 50€

Kan afgehaald worden en verstuurd ! Postkosten koper !

filoe

Legacy Member
s_kaiba zei:
Intresse in ruil met batman aa??


Sry s_kaiba geen interesse.

Meeneemprijs veranderd in 45 exclusief

Geen min. bod meer , alleen te nemen of te laten.

Wie eerst 45 bied geeft hem !;)

NDD

Legacy Member
Geen interesse in een ruil voor:

PS eye + eyecreate en 1 van volgende games?

Ironman
Hulk
Skate
Jericho limited edition

filoe

Legacy Member
StArScreAm zei:
Geen interesse in een ruil voor:

PS eye + eyecreate en 1 van volgende games?

Ironman
Hulk
Skate
Jericho limited edition


sry enkel ruil in cash $$$ ;)

filoe

Legacy Member
Shadowfox zei:
In de winkels koop je geen 2de hands materiaal. :bow:


PARDON 2DEHANDS ????

Deze is nagelnieuw manneke of kun je niet lezen ??

Bijscholen doe ik speciaal voor je ook ze :niceone:


Staat ook te koop op :

DualShock 3 controller - Te koop op 2dehands.be

DualShock 3 controller voor playstation 3 aangeboden > Spelcomputers - Playstation 3 > Computers > kapaza.be

Men feedback kan je daar zien voor de wantrouwige en voor de bedelaars gelieve zich te onthouden van onnodige commentaar !! :puke:

filoe

Legacy Member
Kijk ik wil nog een Jeste doen,alleen op dit forum niet op men 2dehands en kapaza acount.

Voor 40 Exclusief laat ik het gaan en das dan ook de meeneemprijs.

Lager kan ik echt niet gaan !We moeten menselijk blijven eh,die spullen kosten geld..

StevenVD

Legacy Member
Op voorwaarde van verzekerde verzending: 45 inclu, wat je initiële meeneemprijs was.

filoe

Legacy Member
StevenVD zei:
Op voorwaarde van verzekerde verzending: 45 inclu, wat je initiële meeneemprijs was.


Wat is verzekerde verzending ?En wat kost het me dan nog meer dan een gewone taxi post verzending ?

Ik heef je huis de code dat ik meekrijg van de post hoor zodat je die kan opvolgen waar je paketje is ;)

StevenVD

Legacy Member
Dat komt op hetzelfde neer als verzenden met Taxipost. Indien deal, graag rekeningnummer en adres in PM.

filoe

Legacy Member
Ben op de site aan het zien van de post wat zoiets is en wat de prijs is daar u de 1ste bent die dit vraagt.

kben hier aant kijken maar vind het niet

StevenVD

Legacy Member
Heet 'Taxipost Secur', maar ik ben met een gewone Taxipost ook al tevreden.

filoe

Legacy Member
StevenVD zei:
Heet 'Taxipost Secur', maar ik ben met een gewone Taxipost ook al tevreden.


A ja want ik doe dit ook altijd en ik heef dan altijd de barcode aan de mensen die van me kopen zodat ze enig idee hebben waarhet pakje is en uiteraard of het verzonden is.Zie maar men feedbacks op kapa & 2dehands ;)

Pm Send !


Oke is verkocht aan StevenVD !

mag (eindelijk) slotje op!

Gamer

Legacy Member
Thread opgekuist.

Item is verkocht, dus deze gaat dicht.
Personen die off topic gereplied hebben staan onder toezicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan