Archief - [TK-TR] Tom Clancy's The Division, Divinity Original sin, The Elders Scrolls Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inco

Legacy Member
Ik verkoop volgende drie spellen wegens uitgespeeld :) In zéér goede staat, eerste eigenaar.
Ophaling is mogelijk (regio Gent, zaterdag ben ik in Hooglede), verzending kost bedraag 2,5€ (Bubblewrap - BPost).

Ik sluit deze zaterdag af, 18u - 15min anti snipe.

Ik sta open voor eventuele ruilvoorstellen, ik ben nog op zoek naar Bloodborne & TLOU:Remastered.

Tom Clancy's The Division - Vanaf 30€ excl, meeneem 37€ excl (Huidig bod: 37incl)
Divinity Original Sin - Vanaf 20€ excl, meeneem 25€ excl (Huidig bod: 20excl)
The Elders Scrolls Online, incl. Explorer's Pack - Vanaf 12€ excl, meeneem 15€ excl (Huidig bod: 12,5incl)

Camera_ZOOM_20160419181603770.jpg

Inco

Legacy Member
Deletos zei:
Division 30 afgehaald in Hooglede

Genoteerd

daedalus zei:
12 incl op elder scrolls
Onder minimumprijs.. Maak er 12,5 van en ik noteer, ik zou er toch nog graag 10 euro aan over houden als ik naar de post moet ermee :p

verresen zei:
Intresse in the witcher 3 ?

Eventueel, ik ging hem lenen van een vriend maar die zal nog even bezig zijn ermee :) Tegen welk spel wou je ruilen?

Inco

Legacy Member
Rufrturbo zei:
55 excl geboden voor division + divinity :)

Genoteerd!

Omgerekend dus 33€ voor Division & 22€ voor Divinity, apparte boden dienen hoger dan deze bedragen te liggen, bij een gelijk bod wint de koppelverkoop.

Rufrturbo

Legacy Member
Inco zei:
Genoteerd, komt op 34,5 excl wat hoger is dan het pakket aanbod.

Aangezien mijn bod vervalt op The division, wil ik graag m'n bod op divinity annuleren :) Wou ze beiden kopen maar ga ze nu wel in de winkel samen halen, thx!

Inco

Legacy Member
Rufrturbo zei:
Aangezien mijn bod vervalt op The division, wil ik graag m'n bod op divinity annuleren :) Wou ze beiden kopen maar ga ze nu wel in de winkel samen halen, thx!

Het is wat ambetant rekenen met het pakket natuurlijk, als ik Divinity aan 20 euro excl reken heb jij nog steeds het winnend bod.. (20€ + 35€). Als je je bod met 1.5€ verhoogd is er sowieso geen discussie mogelijk.

@mods of anderen met ervaring, hoe ga ik hier best correct mee om?

Inco

Legacy Member
Exorcister zei:
20 excl voor divinity

Genoteerd. Openingspost aangevuld met huidige boden, meeneemprijs van Divinity & Elders Scrolls verlaagd.

Morgen sluit ik af.

Rufrturbo

Legacy Member
Inco zei:
Het is wat ambetant rekenen met het pakket natuurlijk, als ik Divinity aan 20 euro excl reken heb jij nog steeds het winnend bod.. (20€ + 35€). Als je je bod met 1.5€ verhoogd is er sowieso geen discussie mogelijk.

@mods of anderen met ervaring, hoe ga ik hier best correct mee om?
Wanneer sluit je morgen af ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan