Archief - TK / TR ..enkele games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
05. Populous > 5€
06. Monaco Grand prix Racing simulation 2 > 3€
09. Ridge racer type 4 ( platinum ) > 5€
16. Fantastic journey / Pro Pinball > 5€
18. Ghoul panic > 10€
20. Evil dead / hail to the king > 10€
21. Tomb Raider / de laatse onthulling > 7€
26. Rayman ( platinum ) > 5€
27. PaRappa the Rapper > 10€
28. Rayman 2 / The great escape ( platinum ) > 5€
29. Duke Nukem / Land of the Babes > 5€
30. Star wars Ep.1 / The phantom menace > 5€
31. Doom ( platinum )> 10€



prijzen , zijn meeneemprijzen ( excl. )
boden worden aangenomen , gelieve excl. per game je bod te plaatsen.
staan ook op kapaza : Persoonlijke collectie PSX PSone games! aangeboden > Spelcomputers - Playstation 1 - spellen > Computers > kapaza.be

kan geruild worden tegen :

PS3
> KILLZONE 2
> SONIC THE HEDGEHOG
> BUZZ GAMES ( mogen ook kids buzz games zijn voor PS2 )
> SIXASIS CONTROLLER
....

PS2
> Time crisis 2
> Vampire night
.....

PSP of DS games zijn eventueel ook inruilbaar ...geen echte voorkeur ...ik zie wel wat jullie aanbieden.

s_kaiba

Legacy Member
np ze een bodje dan voor 35€ afgehaald met die ps2 games erbij hé.

Claudio VO

Legacy Member
s_kaiba zei:
np ze een bodje dan voor 35€ afgehaald met die ps2 games erbij hé.

dus 15€ voor deze BOF III dan . ( kan ik noteren )

voor de PS2 games ( in ander topic ) geef ik de voorkeur aan het groter pakket van doolby.

s_kaiba

Legacy Member
Ja noteer het maar hoor.
Jammer van het pakketje, maar zou net hetzelfste doen ;).

kevindb

Legacy Member
22. Tomb Raider Chronicles > 7€
33. Atlantis / The lost Tales > 30€
34. Metal gear solid > 10€

-> deze 35excl of 20excl + killzone 2

Arumat

Legacy Member
Breath of Fire III
Metal gear solid

€30 excl. indien nog te koop.

Claudio VO

Legacy Member
kevindb zei:
22. Tomb Raider Chronicles > 7€
33. Atlantis / The lost Tales > 30€
34. Metal gear solid > 10€

-> deze 35excl of 20excl + killzone 2

genoteerd ;) > ik kies voor 20€ excl. + Killzone 2
afsluiten voor dit pakketje doe ik dinsdag avond 20.00 uur.

Arumat zei:
Breath of Fire III
Metal gear solid

€30 excl. indien nog te koop.

genoteerd ;)
alsook hier een toewijzing op dinsdag 20.00 uur.
ivm. MGS verkies ik de deal met Kevindb > intressanter ;)....we zien dinsdag wel.

BOF wil ik noteren voor 20€ excl. ( s_kaiba heeft momenteel 15€ geboden )

s_kaiba zei:
Damn weer aan de knikker :(

ik geef toch u de voorkeur : BOF III 15€ afgehaald. ( excl. )

Mr Red

Legacy Member
Point blank 2
Toca world touring cars
judge Dredd ( Sealed )

20incl, pm indien akkoord

Claudio VO

Legacy Member
Mr Red zei:
Point blank 2
Toca world touring cars
judge Dredd ( Sealed )

20incl, pm indien akkoord

ik noteer het bod .afsluiten ook nu dinsdag 20.00 uur.

s_kaiba

Legacy Member
Ja i know, maar het blijven maar psx games ook hé.
Vin dat al veel voor een ps3 game zelf ;)

Nog geluk verder met de verkoop :niceone:

Claudio VO

Legacy Member
s_kaiba zei:
Ja i know, maar het blijven maar psx games ook hé.
Vin dat al veel voor een ps3 game zelf ;)

Nog geluk verder met de verkoop :niceone:


^^ bod ge-eddit ;)
leek me zo intressanter

s_kaiba

Legacy Member
Normaal gezien ga ik deze week uncharted dubbel hebben daar soms intresse in??
Hangt natuurlijk wel van af of mijn deal doorgaat met die gast.

Claudio VO

Legacy Member
s_kaiba zei:
Normaal gezien ga ik deze week uncharted dubbel hebben daar soms intresse in??
Hangt natuurlijk wel van af of mijn deal doorgaat met die gast.

awel , dat is ook prima ;)

15€ afgehaald of een ruil met Uncharted...( genoteerd ) > voorkeur voor de ruil ofcourse.

Arumat

Legacy Member
BoF III €20excl. is voor mij goed (met verzending komt daar ongeveer €2 bij).
Je ziet maar welke deal je het beste uitkomt.

Als de mgs deal eventueel niet doorgaat mag je me altijd contacteren.

Claudio VO

Legacy Member
Arumat zei:
BoF III €20excl. is voor mij goed (met verzending komt daar ongeveer €2 bij).
Je ziet maar welke deal je het beste uitkomt.

Als de mgs deal eventueel niet doorgaat mag je me altijd contacteren.
ik hak morgen de knoop door. 20€ excl. is genoteerd als de deal met s_kaiba niet doorgaat ivm de ruil voor UNCHARTED.
verzendig is inderdaad 2€ :)

knight-k zei:
Hoe is de staat van Breath of Fire III?

een verzamelstaat waardig , case ; disc ; manual in een zo goed als vlekkeloze staat.

meeneemprijs is dus 25€ excl.
( hoogste bod staat nu op naam van Arumat > 20€ excl. / of ruil met Uncharted van s_kaiba , die voor het moment de voorkeur heeft ) ;)

s_kaiba

Legacy Member
Uncharted heb ik hier dus terug liggen.
Voor mij is de ruil dus goed ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan