Uiteraard, aangezien ik nu terug ben. Nu, no hard feelings ;-). Er was nog geen deal dus til ik hier ook niet zwaar aan. Had je al verstuurd had ik natuurlijk gemerkt dat ik je gegevens niet had aangezien mijn box dus vol zat. (had dat dus niet onmiddellijk door). Ik denk dat mijn vorige traders nog steeds voor zich spreken. Hopelijk raak je dus elders aan het game dan.
Jammer, maar bij deze up dus.