Michster
Legacy Member
Hoi allen
Heb hier nog Resident Evil remastered liggen. Dit betreft de remastered versie van Resident evil die oorspronkelijk voor de gamecube werd uitgebracht. Deze werd enkel in Azië uitgebracht op disc. Het spel start gewoon op met Engelse dialoog/ondertitels en ps3 heeft geen region-locking, dus je kan de game natuurlijk op eendert welke ps3 spelen in het Engels.
Meer info vind je via deze link
Minimum: 15 excl
Meeneem: 18 excl
Verzendkost Bpost = €2.5
Heb hier nog Resident Evil remastered liggen. Dit betreft de remastered versie van Resident evil die oorspronkelijk voor de gamecube werd uitgebracht. Deze werd enkel in Azië uitgebracht op disc. Het spel start gewoon op met Engelse dialoog/ondertitels en ps3 heeft geen region-locking, dus je kan de game natuurlijk op eendert welke ps3 spelen in het Engels.
Meer info vind je via deze link
Minimum: 15 excl
Meeneem: 18 excl
Verzendkost Bpost = €2.5
Spel gaat morgen de post op.