Archief - TK PS4 500gb + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FluffyBeast

Legacy Member
Te koop:

PS4 500GB zwart - aangekocht op release, was een defect en heb dan nog in de laatste week van de garantie een nieuwe refurbished gekregen. Wel geen garantie ofcourse.
1 controller (wel lichte scheurtjes bij de thumbsticks)
originele HDMI kabel, powerkabel en usb kabel
orignele doos

+ games:

The Division
Destiny
Star Wars Battlefront
Killzone Shadowfall
Call of Duty Advanced Warfare

Eventueel te bespreken staan er ook nog games op mijn account maar weet niet hoe dat precies gaat
NBA 2K16
God of War remastered
Battlefield 4
Battlefield Hardline
-> Ik zal toch een factory reset doen. Deze tellen niet meer mee.

Kan worden getest ter plaatse

Minimumprijs:
200

Meeneem - 250

ook te koop gezet op andere plaatsen

FluffyBeast

Legacy Member
up 1: bod van 210 (excl) via 2dehands. Dit is dus momenteel het hoogste bod. Het bod staat er ook genoteerd dus is geldig :)

The_Poet

Legacy Member
wat versta ik onder die scheurtjes bij de thumbsticks?

FluffyBeast

Legacy Member
Ik zal kijken om even een foto te plaatsen later, ben nu niet thuis (begrafenis van familie lid dus excuseer als ik hier wat trager reageer).
Het is dat hoesje die gewoon wat gebruikerssporen heeft. Thumbstick zelf werkt perfect. Is makkelijk op te lossen door een nieuw er overheen te doen.

Net ook een bod vn 220 gekregen excl via chat 2de hands. Heb wel gevraagd deze officieel te plaatsen.

EDIT: het bod is officieel geplaatst geweest.

FluffyBeast

Legacy Member
Up 3. Vanavond afsluit 21u. Geen sniperbiedingen 1u vooraf.

Bassdude BE

Legacy Member
Bodje van 230E excl. indien games op account ook mee kunnen worden overgezet (ben Battlefield 4 freak, dus wil die game er echt graag bij.. :) )

FluffyBeast

Legacy Member
Bassdude BE zei:
Bodje van 230E excl. indien games op account ook mee kunnen worden overgezet (ben Battlefield 4 freak, dus wil die game er echt graag bij.. :) )

Ik twijfel nog, dat zou willen zeggen dat ik m'n account etc moet meegeven toch? wan ik ben van plan om later wanneer ik meer tijd heb opnieuw een PS te kopen en hetzelfde account te gebruiken.

Dus aan dczelda ook, ik denk toch dat ik een factory reset ga doen... laat maar weten :) (op 2dehands staat hij btw te koop zonder de online games, en daar bod 220 gehad ervoor).

dczelda

Legacy Member
FluffyBeast zei:
Ik twijfel nog, dat zou willen zeggen dat ik m'n account etc moet meegeven toch? wan ik ben van plan om later wanneer ik meer tijd heb opnieuw een PS te kopen en hetzelfde account te gebruiken.

Dus aan dczelda ook, ik denk toch dat ik een factory reset ga doen... laat maar weten :) (op 2dehands staat hij btw te koop zonder de online games, en daar bod 220 gehad ervoor).

Ok, blijft mijn bod dn geldig?

FluffyBeast

Legacy Member
dczelda zei:
Ok, blijft mijn bod dn geldig?

Ik snap dat je nu eventueel wilt afzien van de verkoop daar ik de gamelijst heb aangepast, is je volste recht :) if not, ik ga de verkoop vroeger sluiten (vanavond 21u) want morgen heb ik wat minder tijd om dit te volgen. Laat maar weten of je je bod blijft behouden. Je hebt nog steeds het hoogste bod.

dczelda

Legacy Member
FluffyBeast zei:
Ik snap dat je nu eventueel wilt afzien van de verkoop daar ik de gamelijst heb aangepast, is je volste recht :) if not, ik ga de verkoop vroeger sluiten (vanavond 21u) want morgen heb ik wat minder tijd om dit te volgen. Laat maar weten of je je bod blijft behouden. Je hebt nog steeds het hoogste bod.

heb je toevallig rap nog wat photo's?

Bassdude BE

Legacy Member
Je mag mijn bod ook nog laten staan, dan is het maar zonder BF4.. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan