Archief - [TK] Playstation + 2 controllers + 12 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

botchla

Legacy Member
Na hier eens grote kuis te doen besluit ik mijn retro consoles weg te doen voor een schappelijke prijs. Omdat dit een vrij groot pak is verkies ik afspreken/afhaling/wegbrengen indien niet te ver (prijs otk). Als het bod mooi is en u staat erop dat ik het verstuur mij ook goed!

Iemand die alles wil kopen krijgt voorrang. Ik behoud mij het recht een bod te weigeren indien in mijn ogen te laag.

Console, mem card & controllers in uitstekende staat. Discs van de spelletjes in goede staat (ben ze momenteel allemaal nog eens aan't testen). Sommige doosjes zijn gehavend (barsten, PS1 had doosjes die stukgaan bij 1x laten vallen :().

Playstation 1ste generatie

1 Sony Dual Shock controller grijs
1 Sony Normale controller (zonder sticks / rumble)
1 Sony memory card

Games:

GTA
GTA II
Tenchu I
Tench II
Tekken 3
South Park
Spyro the dragon (! geen doosje meer)
Wipeout 2097
ONE
Hercules
Explosive racing
Gex 3D enter the gecko

ps: kan pics maken indien nodig.
edit: eventueel ruilen tegen PS3 games

kristofb

Legacy Member
Start bodje van €15 voor deze games:

GTA
GTA II
Tenchu I
Tench II
Tekken 3
South Park
Wipeout 2097
ONE
Hercules
Explosive racing
Gex 3D enter the gecko

botchla

Legacy Member
Alles net nogmaals getest en tekken 3 blijft hangen bij het laden. De rest werkt perfect. Vreemd, geen krasje te bespeuren :(. Deze haal ik dus logischerwijs uit verkoop.

s_kaiba

Legacy Member
Tenchu I
Tench II
South Park
Wipeout 2097
Explosive racing

15€ incl indien:

compleet, non platinum en niet in het frans of duits ;)

botchla

Legacy Member
Games zijn allemaal Engels. Wipeout is platinum. Valt een beetje te zien als ik geen reactie krijg op iemand die em als bundle wil dan kan ik beginnen losse items te verkopen ja. Dacht nog 4-5 euro per spel te kunnen krijgen. Noteer nog niets laat het even open staan!

botchla

Legacy Member
UP1: alles gaat ineens buiten voor €80 euro excl. meeneemprijs

s_kaiba

Legacy Member
Wipeout mag je dan ook al schrappen.

Tenchu I
Tench II
South Park
Explosive racing

12€ incl.

botchla

Legacy Member
UP 2: gaat nu ook op kapaza de geboden prijzen staan me niet echt aan.

botchla

Legacy Member
Verkocht voor €60 + GH greatest hits via een andere site dus dit mag dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan