Archief - [TK] Goedkope PS3 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrSoKoLoV

Legacy Member
Bij deze mogen mijn laatste PS3 games de deur uit. Ze verkeren in uitstekende staat, opgelet indien er codes bijzitten zijn deze wel al gebruikt.

Het is zowel mogelijk deze apart of als pakket te kopen of te komen afhalen. De prijs per game is 5 euro + 2,50 verzendkosten. Indien men het gehele pakket koopt vraag ik 38 euro inclusief verzending en slechts 30 euro om het te komen afhalen te Ternat (1740).

Ik sluit af om 20.00 morgenavond (11 mei)

LA Noire
Mass Effect 2 *Verkocht aan Toratsuru* (PM)
Mass Effect 3 (steelcase)
Red Dead Redemption *Verkocht aan Toratsuru*
Resonance Of Fate *Verkocht aan Toratsuru*
South Park: The Stick Of Truth
Tales Of Graces F

MYUiH6L.jpg

Toratsuru

Legacy Member
Resonance of fate + red dead redemption meeneemprijs geboden.

MrSoKoLoV

Legacy Member
Toratsuru zei:
Resonance of fate + red dead redemption meeneemprijs geboden.

In orde, dat zou dan 10 euro zijn. Zal het alvast noteren. Ga er ook even bij zeggen dat ik afsluit morgen avond om 20.00 (zet dit even in de beginpost).

MrSoKoLoV

Legacy Member
Toratsuru zei:
zijn het dan geen meeneemprijzen?

Jazeker, zoals vermeld 5 euro per game. En aangezien je voorstelt op te halen zijn er dus geen verzendkosten.

Ah weet wat je bedoelde met je vraag, inderdaad meeneemprijs is automatisch verkocht, ontglipte me even, had er niet aan gedacht toen ik zei dat ik morgenavond af ging sluiten. Geen probleem los dat meteen op, excuses daarvoor! Stuur je al een pm.

MrSoKoLoV

Legacy Member
Rvryssel zei:
10€ voor de 2 mass effect games.

Mass Effect 2 is ook verkocht aan Toratsuru, staat inmiddels ook in de beginpost. Heb je interesse in enkel Mass Effect 3?

MrSoKoLoV

Legacy Member
Rvryssel zei:
Geen probleem, maar dan laat ik het zo.

Geen probleem. Heb even alles wat duidelijker gemaakt in de beginpost, kwestie van vergissingen of problemen te vermijden.

Deltafire

Legacy Member
South Park: The Stick Of Truth
Tales Of Graces F
Mass Effect 3 (steelcase)
LA Noire

18€ afgehaald?

MrSoKoLoV

Legacy Member
Deltafire zei:
South Park: The Stick Of Truth
Tales Of Graces F
Mass Effect 3 (steelcase)
LA Noire

18€ afgehaald?

Maak er 20 euro van en we hebben een deal.

MrSoKoLoV

Legacy Member
Sik3 zei:
20€ voor de 4 overgebleven

Aangezien de andere persoon nog moet reageren is jouw bod aanvaard als het gaat om afhaling weliswaar, als je ze wil met verzending komt het neer op 27,50.

Sik3

Legacy Member
MrSoKoLoV zei:
Aangezien de andere persoon nog moet reageren is jouw bod aanvaard als het gaat om afhaling weliswaar, als je ze wil met verzending komt het neer op 27,50.

Ik zou er van't weekend omkomen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan