Archief - [TK] God of War Collection

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daedalus

Legacy Member
god of war collection mag weg
is sealed en dus gloednieuw

excl bieden

ruilen zal moeilijk zijn omdat ik meeste al heb of heb gespeeld.

Metteh

Legacy Member
40euro incl. (indien PAL-versie & engelstalig)

zit daar dan een code voor god of war 3 demo bij dan?

daedalus

Legacy Member
murder inc zei:
40euro incl. (indien PAL-versie & engelstalig)

zit daar dan een code voor god of war 3 demo bij dan?

ik denk dat deze game altijd engelstalig is
pal weet ik niet komt van vgp

code voor demo zit er normaal in maar omdat deze sealed is kan ik da nie zien :)

ik kan u ook mijn versie verkopen zonder seal met die code erin :p

IkoN

Legacy Member
ruilen tegen borderlands en ninja gaiden sigma 2
hoop doet leven heh :p

Grtz

daedalus

Legacy Member
IkoN zei:
ruilen tegen borderlands en ninja gaiden sigma 2
hoop doet leven heh :p

Grtz

borderlands heb ik al uit en doorverkocht :)
en gaiden zal ik wel ergens op de kop kunnen tikken binnenkort hoop ik

Metteh

Legacy Member
40euro incl op de sealed (pal moet er normaal opstaan op de achterkant in een klein kaderke).

anders interesse in
devil may cry 4 + metal gear solid 4 ?

quake3

Legacy Member
murder inc zei:
40euro incl op de sealed (pal moet er normaal opstaan op de achterkant in een klein kaderke).

anders interesse in
devil may cry 4 + metal gear solid 4 ?

ps3= region free (dr staat daar nooit ergens pal of ntsc op...)

Metteh

Legacy Member
quake3 zei:
ps3= region free (dr staat daar nooit ergens pal of ntsc op...)

pak random spel
check achterkant
kaders waar staat hoeveel spelers hoeveel HDD plaats je nodig hebt.
ok kijk PAL HD720p. ;)

Brutality

Legacy Member
murder inc zei:
pak random spel
check achterkant
kaders waar staat hoeveel spelers hoeveel HDD plaats je nodig hebt.
ok kijk PAL HD720p. ;)

Maakt helemaal ni uit, PS3 is volledig region free dus PAL is hier niet van toepassing, wat er ook staat ';)'

quake3

Legacy Member
*checkt zijn gow collection*
-> conclusie: staat nergens pal op of ntsc. (op andere games zie ik etgene jij zegt wel staan)

daedalus

Legacy Member
staat er idd niet op
maar deze game werkt 100% zeker

nu terug on-topic

40incl hoogste bod
ruilvoorstellen zeggen me niets

enZiiime

Legacy Member
Collection is toch enkel in Amerika released? Kan enkel maar NTSC zijn, en de europese winkels die het verkopen hebben gewoon import gedaan.

En zolang je een HDtv hebt (via component of hdmi) bestaat NTSC/PAL niet meer, op oudere tv's ga je dit spel niet kunnen spelen als je geen NTSC tvtoestel hebt :)

Sorry voor offtopic

Metteh

Legacy Member
enZiiime zei:
Collection is toch enkel in Amerika released? Kan enkel maar NTSC zijn, en de europese winkels die het verkopen hebben gewoon import gedaan.

En zolang je een HDtv hebt (via component of hdmi) bestaat NTSC/PAL niet meer, op oudere tv's ga je dit spel niet kunnen spelen als je geen NTSC tvtoestel hebt :)

Sorry voor offtopic

:bow: eindelijk iemand met verstand die iets komt zeggen.

quake3

Legacy Member
murder inc zei:
:bow: eindelijk iemand met verstand die iets komt zeggen.
zoiezo is hij mis, ps3= region free en speelt gelijk wat af. (dat signaal wordt netjes omgevormd weergegeven)

daedalus

Legacy Member
lol start een thread op in ps3 forum aub


ik sluit af rond 20.00u

Metteh

Legacy Member
quake3 zei:
zoiezo is hij mis, ps3= region free en speelt gelijk wat af. (dat signaal wordt netjes omgevormd weergegeven)

hij heeft het ook nie over de ps3. :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan