Archief - [TK] Games (o.a. Brütal Legend) en Bluetooth mic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*Fmc*

Legacy Member
Hallo,
bij deze verkoop ik enkele games die ik toch beu ben.
Games en headset zijn in perfecte staat en met boekje.

- Brütal Legend bod van 35 euro (Trance88)
- Mercenaries 2: World in Flames min: 12 inc.
- Motorstorm min: 10 inc.
- Saint's Row 2 verkocht aan R-3d
- Socom: Confrontation min: 15 inc.
- The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena mogelijke ruil met daedalus
- Sony Official Bluetooth Headset verkocht aan R-3d

Happy Bidding!

PS: Enkel bij interessante ruils, wil ik wel ruilen. Maar verkoop krijgt voorkeur.

rafbanaan

Legacy Member
saint row ruilen voor Tom clancy endwar ?
Red faction guerilla voor Brûtal legend ?

*Fmc*

Legacy Member
@R-3d: Kan je daar nog iets bovenop doen? Want het is iets onder het minimum. Als er geen hoger bod is na 3 bumps, wil ik er mss nog wel over denken.
@rafbanaan: Geen interesse in beide games, srr.

Dragon Racing

Legacy Member
Need For Speed Undercover tegen de Sony Bluetooth Headset?

R-3d

Legacy Member
bod van 35€, das wel een goed bod alsje ziet dat het op play.com maar 21 euro is voor headset nieuw. mvg

VincentCr

Legacy Member
Hier iets van voor de headset?
prince of persia
godfather 2
pes09
socom confrontation

*Fmc*

Legacy Member
R-3d zei:
bod van 35€, das wel een goed bod alsje ziet dat het op play.com maar 21 euro is voor headset nieuw. mvg

Ja idd, maar ik heb hem hier in Leuven in de Fnac gekocht. Dusja, dan weet je zoiezo dat ik hem veel duurder betaald heb :p

Maar 35 euro inc is een deal :) Stuur je straks pm met gegevens.

@ProGunNL: Lair is niet echt mijn ding precies, srr :)

Zgble

Legacy Member
brütal legend tegen 1 of meerdere games van mij : bioshock, resistance 1 en 2 of batman

kan komen afhalen

daedalus

Legacy Member
je hebt ferrari challenge gekocht van me
wil je eventueel dat spel niet ruilen tegen riddick?

*Fmc*

Legacy Member
@Zgble: heb games al of ze boeien me niet :)
@daedalus: ik dacht net te betalen :p maar ruil is mss beter, want vrees dat ik dat niet ga kwijtgeraken.

daedalus

Legacy Member
*Fmc* zei:
@Zgble: heb games al of ze boeien me niet :)
@daedalus: ik dacht net te betalen :p maar ruil is mss beter, want vrees dat ik dat niet ga kwijtgeraken.

je kiest maar

*Fmc*

Legacy Member
Als er na 3 bumps geen goed bod komt op Chronicles, dan ruil ik hem met u.

Ik kom trouwens elke werkdag in station van Hasselt. Vrij makkelijk dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan