Archief - TK Fifa 2017 en Divinity Original Sin EE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genkenaar

Legacy Member
Fifa 2017 is ongebruikt maar wel niet meer gesealed. Doosje heeft lichte beschadiging en dat was ook de reden dat ik de seal eraf deed, om de schade te analyseren. Uiteindelijk is deze volledig in orde buiten klein plooitje in de plastieke behuizing.

Divinity Original Sin Enhanced Edition had ik Pre-owned gekocht bij Game Mania, is nooit gebruikt omdat ik uiteindelijk het digitaal gekocht had toen de dag erna er ineens een sale op was. Volledig in orde.

Ik woon in Antwerpen, kan zowel in persoon geregeld worden of via verzending met kost en risico van de andere (eerst betalen en zelf port betalen of zelf tot Antwerpen komen).

Fifa 2017 had ik graag 35 euro voor gewild.
Divinity Original Sin Enhanced Edition 25 euro.
Allebei meeneem prijzen exclusief.
Bieden mag, afsluiting staat op zondag 18:00.
Geen ruil.
Ik maak ook een pakket deal op 50 euro meeneem excl. voor beiden, bieden enkel per stuk.

Gerbilator

Legacy Member
Genkenaar zei:
Fifa 2017 is ongebruikt maar wel niet meer gesealed. Doosje heeft lichte beschadiging en dat was ook de reden dat ik de seal eraf deed, om de schade te analyseren. Uiteindelijk is deze volledig in orde buiten klein plooitje in de plastieke behuizing.

Divinity Original Sin Enhanced Edition had ik Pre-owned gekocht bij Game Mania, is nooit gebruikt omdat ik uiteindelijk het digitaal gekocht had toen de dag erna er ineens een sale op was. Volledig in orde.

Ik woon in Antwerpen, kan zowel in persoon geregeld worden of via verzending met kost en risico van de andere (eerst betalen en zelf port betalen of zelf tot Antwerpen komen).

Fifa 2017 had ik graag 35 euro voor gewild.
Divinity Original Sin Enhanced Edition 25 euro.
Allebei meeneem prijzen exclusief.
Bieden mag, afsluiting staat op zondag 18:00.
Geen ruil.
Ik maak ook een pakket deal op 50 euro meeneem excl. voor beiden, bieden enkel per stuk.

Van waar ben je van Antwerpen?

Ciberth

Legacy Member
Passeer je soms Gent?
En begrijp ik het goed dat divinity dan nog sealed is?
If so bodje van 25

Genkenaar

Legacy Member
Ciberth zei:
Passeer je soms Gent?
En begrijp ik het goed dat divinity dan nog sealed is?
If so bodje van 25

Nee, er staat dat die Pre-owned gekocht is bij Game Mania, die zijn nooit sealed en zijn (waarschijnlijk) al gebruikt door een ander.

Ciberth

Legacy Member
Genkenaar zei:
Nee, er staat dat die Pre-owned gekocht is bij Game Mania, die zijn nooit sealed en zijn (waarschijnlijk) al gebruikt door een ander.

Ahnha bedankt voor de verduidelijking. Nog steeds interesse maar met een lager budget. 15 excl.

Genkenaar

Legacy Member
Ciberth zei:
Ahnha bedankt voor de verduidelijking. Nog steeds interesse maar met een lager budget. 15 excl.

Ik passeer wel nooit door Gent (hooguit 1-2 keer per jaar ofzo), just so you know.
Maar ik wil dit gerust noteren.

Ciberth

Legacy Member
Genkenaar zei:
Ik passeer wel nooit door Gent (hooguit 1-2 keer per jaar ofzo), just so you know.
Maar ik wil dit gerust noteren.

Versturen is ook geen probleem :)

Kimme

Legacy Member
Bodje van 25 incl. voor Fifa17
Mss te overwegen aangezien we al ne keer succesvol nen iphone hebben gewisseld? :D

Genkenaar

Legacy Member
Kimme zei:
Bodje van 25 incl. voor Fifa17
Mss te overwegen aangezien we al ne keer succesvol nen iphone hebben gewisseld? :D

Speaking of the devil, heb sinds 5 dagen een nieuw (iPhone 7 Plus) en die van u aan mijn man gegeven. :)
En ik zal uw bod noteren.
25 incl.

Kimme

Legacy Member
Genkenaar zei:
Speaking of the devil, heb sinds 5 dagen een nieuw (iPhone 7 Plus) en die van u aan mijn man gegeven. :)

Nice!
Content van?
Mijn vrouw is ook nog steeds heel tevreden met uwe 6 :D

Genkenaar

Legacy Member
Kimme zei:
Nice!
Content van?
Mijn vrouw is ook nog steeds heel tevreden met uwe 6 :D

Wat denkt ge, die komt van een iPhone 5 waarvan de Bluetooth niet meer werkte en nog wat problemen.

EDIT: of bedoelde ge de 7+...
Oh jawel zeh, dat verschilt toch nog heel wat van de 6 in snelheid enzo zeh.
Alleen beetje wennen aan de force-touch home button.

Kimme

Legacy Member
Genkenaar zei:
Wat denkt ge, die komt van een iPhone 5 waarvan de Bluetooth niet meer werkte en nog wat problemen.

EDIT: of bedoelde ge de 7+...
Oh jawel zeh, dat verschilt toch nog heel wat van de 6 in snelheid enzo zeh.
Alleen beetje wennen aan de force-touch home button.

Alle, als ik het zo hoor krijg ik sebiet die FIFA17 nog gratis :D :D

Genkenaar

Legacy Member
Upke, sluit vandaag om 18:00.

Momenteel staat het op:
Divinity Original Sin EE - 15 euro excl.
Fifa 2017 - 25 euro incl.

Genkenaar

Legacy Member
Devilke_m zei:
Fifa 25 euro ophalen :)

Verzending kost ongeveer 2-3 euro, dus komt op hetzelfde neer als 28 incl.
Dus zou tegen de regels zijn uw bod erboven te nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan