Archief - TK: Fallout 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lrobijn

Legacy Member
Te Koop: Fallout 4

Minimumprijs: 10 euro incl
Meeneemprijs: 15 euro incl

Bieden kan tot woensdag 16 november 2016 12h.

kYsera

Legacy Member
10€ incl maar ga niet wachten tot 16 september
emoji39.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lrobijn

Legacy Member
kYsera zei:
10€ incl maar ga niet wachten tot 16 september
emoji39.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je kan altijd meeneemprijs bieden zodanig je niet moet wachten :D

Genoteerd

kYsera

Legacy Member
lrobijn zei:
Je kan altijd meeneemprijs bieden zodanig je niet moet wachten :D

Genoteerd

Oh dat is serieus. Dan mag je bij deze mij bod als free up zien. Ik ga geen half jaar wachten moest ik de laatste bieder blijven. Free up dus.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hannibal1471

Legacy Member
kYsera zei:
Oh dat is serieus. Dan mag je bij deze mij bod als free up zien. Ik ga geen half jaar wachten moest ik de laatste bieder blijven. Free up dus.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
November he ;)

grafzerkpisser

Legacy Member
Hannibal1471 zei:

Zal ik 10euro incl bieden. Als je deze avond wil afsluiten. Ter info: 12euro is de prijs die hem staat in Gm tweedehands. En nieuw staat hij 15euro

lrobijn

Legacy Member
kYsera zei:
Oh dat is serieus. Dan mag je bij deze mij bod als free up zien. Ik ga geen half jaar wachten moest ik de laatste bieder blijven. Free up dus.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha nee.. had me inderdaad vergist.. 16 november 2016 dus. Anders kon je inderdaad nog lang wachten. Het is ondertussen aangepast. Mag ik je bod noteren?

lrobijn

Legacy Member
grafzerkpisser zei:
Zal ik 10euro incl bieden. Als je deze avond wil afsluiten. Ter info: 12euro is de prijs die hem staat in Gm tweedehands. En nieuw staat hij 15euro
Ik had de prijzen nog niet opgezocht. Alvast bedankt daarvoor.

Ik wacht even het antwoord af van kYsera aangezien hij als eerste 10 euro incl bood en ik me even van maand had vergist.
Voor 12 euro incl kan ik vanavond nog afsluiten. Lijkt me redelijke deal

grafzerkpisser

Legacy Member
lrobijn zei:
Ik had de prijzen nog niet opgezocht. Alvast bedankt daarvoor.

Ik wacht even het antwoord af van kYsera aangezien hij als eerste 10 euro incl bood en ik me even van maand had vergist.
Voor 12 euro incl kan ik vanavond nog afsluiten. Lijkt me redelijke deal

Voor een euro meer heb ik hem in GM.
Ik wacht wel eventjes. Laat iets weten als Kysera geen interesse zou hebben.
Mijn bod blijft 10€ incl (wil nog tot morgen avond wachten, anders haal ik hem gewoon in gm).

kYsera

Legacy Member
grafzerkpisser zei:
Voor een euro meer heb ik hem in GM.
Ik wacht wel eventjes. Laat iets weten als Kysera geen interesse zou hebben.
Mijn bod blijft 10€ incl (wil nog tot morgen avond wachten, anders haal ik hem gewoon in gm).

Mijn bod kan genegeerd worden. Heb hem al gevonden. free up


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan