Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan altijd meeneemprijs bieden zodanig je niet moet wachtenkYsera zei:10€ incl maar ga niet wachten tot 16 september![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

lrobijn zei:Je kan altijd meeneemprijs bieden zodanig je niet moet wachten
Genoteerd
November hekYsera zei:Oh dat is serieus. Dan mag je bij deze mij bod als free up zien. Ik ga geen half jaar wachten moest ik de laatste bieder blijven. Free up dus.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hannibal1471 zei:November he![]()
Haha nee.. had me inderdaad vergist.. 16 november 2016 dus. Anders kon je inderdaad nog lang wachten. Het is ondertussen aangepast. Mag ik je bod noteren?kYsera zei:Oh dat is serieus. Dan mag je bij deze mij bod als free up zien. Ik ga geen half jaar wachten moest ik de laatste bieder blijven. Free up dus.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik had de prijzen nog niet opgezocht. Alvast bedankt daarvoor.grafzerkpisser zei:Zal ik 10euro incl bieden. Als je deze avond wil afsluiten. Ter info: 12euro is de prijs die hem staat in Gm tweedehands. En nieuw staat hij 15euro
lrobijn zei:Ik had de prijzen nog niet opgezocht. Alvast bedankt daarvoor.
Ik wacht even het antwoord af van kYsera aangezien hij als eerste 10 euro incl bood en ik me even van maand had vergist.
Voor 12 euro incl kan ik vanavond nog afsluiten. Lijkt me redelijke deal
grafzerkpisser zei:Voor een euro meer heb ik hem in GM.
Ik wacht wel eventjes. Laat iets weten als Kysera geen interesse zou hebben.
Mijn bod blijft 10€ incl (wil nog tot morgen avond wachten, anders haal ik hem gewoon in gm).
flyswatter zei:10 incl geboden
Verkocht aan grafzerkpisser. PM is onderweggrafzerkpisser zei:Had ik al geboden